כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

חרם? אוחנה הושבע והחרדים נעלמו

ח"כ אמיר אוחנה הצהיר אמונים בכנסת והח"כים החרדים נעלמו במפתיע • חרם? חלילה - התירוצים בפנים

קרדיט צילום: דוברות הכנסת
קרדיט צילום: דוברות הכנסת

חרם?: ח"כ אמיר אוחנה שנכנס לכנסת לאחר פרישתו של השר סילבן שלום, הצהיר הערב (ב') אמונים במליאת הכנסת. חברי הכנסת החרדים נעדרו מהטקס במליאה.

גורם ב'יהדות התורה' אומר ל'בחדרי חרדים' כי ההיעדרות אינה בשל החרמה מאורגנת, או על רקע חייו האישיים של אוחנה. "הייתה החלטה בקואליציה שלא משתתפים בדיון על הצעות אי אמון במליאה. ומכיוון והצהרת האמונים נערכה במהלך הדיון טרם ההצבעות על האי אמון, לכן חברי הכנסת לא השתתפו".

בניגוד לדברים אלו, בחדשות ערוץ 2 דווח הערב על ידי דפנה ליאל כי החכי"ם של 'יהדות התורה' החליטו כן להחרים את אוחנה. גורם ב'יהדות התורה', לטענתם, אישר כי בישיבת הסיעה סוכם לנקוט כלפי אוחנה במדיניות של התעלמות - בהשבעה ובמהלך הקדנציה.

"ההתנגדות אינה אישית", צוטט הגורם, "אבל הוא חבר כנסת מהקואליציה ואנחנו מאוד חוששים שהוא יפעל לקידום יוזמות, שביהדות התורה מתנגדים להם".

לאחר הצהרת האמונים אמר ח"כ אוחנה: "אני כאן עם כל מי שאני ומה שאני – מה שבחרתי ומה שלא – וגאה באלה וגם באלה. יהודי, ישראלי, מזרחי, ליכודניק, ביטחוניסט, גאה, ליברל ואיש הכלכלה החופשית. מה בא קודם? הכל בא יחד".

לאחר מכן בירך ראש הממשלה בנימין נתניהו את הח"כ החדש: "הרושם הראשון הוא החזק ביותר כמעט בכל מגע שלנו עם בני אדם, הנאום הראשון הוא החשוב ביותר וכולנו התרשמנו עמוקות מהנאום.

"אני שמח לקבל אותו לבין שורותינו. אתה נושא באחריות יוצאת דופן, קבלת הפנים לה זכית מחברת את חלקי הבית. זו אחריות גדולה והזדמנות גדולה".
אוחנה חכ חרדים כנסת ביבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד