י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

לופוליאנסקי ל'בחדרי חרדים': "אופטימי - מתפלל ומקווה לטוב"

ערב הכרעת הדין בערעורו, ערך ראש עיריית ירושלים לשעבר אורי לופוליאנסקי, סבב תפילות על קבר רחל וקברו של רבו הגרי"ש אלישיב • בשיחה ל'בחדרי חרדים' התבטא באופטימיות לגבי סיכוייו לזכות ואמר: "ממשיכים בתפילה ומקווים לטוב"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

"אני אופטימי", כך אומר הרב אורי לופליאנסקי ל'בחדרי חרדים', אמש (ב') לקראת ההכרעה בערעורו לבית המשפט העליון שצפוי להינתן הבוקר.

בית המשפט העליון צפוי לתת הבוקר את הכרעתו בערעורו של ראש הממשלה אהוד אולמרט ושאר מורשעי פרשת 'הולילנד'. לצד אולמרט, יוכרע גם עניינו של ראש עיריית ירושלים לשעבר אורי לופוליאנסקי, עליו גזר שופט בית המשפט המחוזי, דוד רוזן, 6 שנות מאסר בפועל ושנת מאסר על תנאי.

כפי שנודע ל'בחדרי חרדים', אמש, לקראת הכרעת הדין, ערך לופוליאנסקי סבב של תפילות בליווי משפחתו ומקורביו. לופוליאנסקי פתח את הסבב בתפילה על קבר רחל, ומשם עלה לקברו של מורו ורבו הגרי"ש אלישיב.

בדברים שאמר ל'בחדרי חרדים', התבטא: "אני אופטימי, ממשיכים בתפילה ומקווים לטוב בעזרת השם". בני משפחתו הביעו גם הם תקווה ואמונה בזיכויו.

פסק הדין בערעורו יינתן בהרכב של חמישה שופטים, סלים ג'ובראן, ניל הנדל, עוזי פוגלמן, יצחק עמית וצבי זילברטל.

כזכור, בתום משפט שהתנהל במשך שנתיים, הורשע אהוד אולמרט בעבירת שוחד בסך חצי מיליון ש"ח בפרשת הולילנד. הוא נידון ל-6 שנות מאסר בפועל, שנתיים מאסר על תנאי וקנס על סך מיליון ש"ח.

אורי לופוליאנסקי הורשע בקבלת שוחד בגין התרומות בסך יותר מ-2 מיליון ש"ח, שקיבל מצ'רני ומדכנר לארגון "יד שרה", ולמטרות נוספות, וזוכה מחמת הספק מקבלת 120 אלף ש"ח.

הורשעו גם נאשמים נוספים בפרשה, ובהם אביגדור קלנר, הלל צ'רני, אורי שטרית, אליעזר שמחיוף, מאיר רבין, ודני דנקנר.

תמונות מחיי לופו. צילום: פלאש90


















































אורי לופליאנסקי גזר הדין פסיקה הולילנד בית משפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד