ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

הפכה ללהיט: אפליקציה שמוזילה טיסות בעשרות אחוזים

היא הוכתרה ע"י אפל כאפליקציית הנסיעות הטובה ביותר: מאפשרת למצוא את את כרטיס הטיסה הזול ביותר לנסיעה הבאה שלכם - ומספקת מידע מדויק על המועד שהכי כדאי לכם לבצע את הרכישה

.
.



בעולם הדיגיטלי בו אנחנו חיים יש לא מעט כלים שיכולים לעזור לנו למצוא את העסקה הטובה ברגע נתון. אבל מה אם העסקה המשתלמת ביותר תקרה רק בעוד מספר ימים? למשבצת הזאת נכנסת הופר (Hopper), אפליקציית מובייל לאנדרואיד ו-iOS שתעזור לכם למצוא את כרטיס הטיסה הזול ביותר לנסיעה הבאה וגם תדע לומר מתי הכי כדאי לכם לרכוש את הכרטיס.

איך היא בדיוק עובדת? ובכן אחרי שתקלידו את היעד והתאריכים המבוקשים, Hopper תחפש ברחבי הרשת אחר העסקה המשתלמת ביותר, באמצעות אלגוריתם שעוקב באופן שוטף אחרי טרנדים ומחירים של כרטיסי טיסה.

בנוסף, האפליקציה תספק תחזית מלומדת באשר למחיר הכרטיס בעתיד הקרוב. לדוגמה, האפליקציה יכולה להעריך כי כרטיסי הטיסה לטיול שאתם מתכננים בקיץ הקרוב לטוקיו צפויים לרדת בשבועות הקרובים בכמה מאות דולרים, ולכן מומלץ שתמתינו עם הרכישה.

בנוסף, האפליקציה מעדכנת באשר למבצעים אטרקטיביים במיוחד ומעודדת רכישות מיידיות לפני שהמחירים עולים. על-פי מנכ"ל החברה, האפליקציה מסוגלת לחזות את המחירים העתידיים של כרטיסי טיסה ברמת דיוק של 95%, ועד כה היא חסכה לנוסעים 30 מיליון דולר במצטבר בזכות הפניית המשתמשים לכרטיסי טיסה זולים יותר.

אבל אל תאמינו למנכ"ל; ענקית הטכנולוגיה אפל הכריזה על Hooper כאפליקציית הנסיעות הטובה ביותר לשנת 2015 - עד כדי כך טובה שאפילו לא היו לה מתחרים בקטגוריה.
טיסות כרטיסי טיסה אפליקציות צ'ק אין תוכנית תיירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד