ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

המאבק בתאונות הדרכים: תקציב גם לחרדים

בפעילות סגן שר החינוך, הוחזרו תקציבי 'זהירות בדרכים' לפעילות מצילה חיים בקרב ילדי הציבור החרדי

פרוש. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
פרוש. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשורה לילדי החינוך המוכש"ר, הוחזרו תקציבי 'זהירות בדרכים' לילדי ציבור החרדי, זאת לאחר דיונים בהם היו שותפים ראשי פורום המוכש"ר, כך שמעתה פעילות ההסברה החשובה של 'זהירות בדרכים', המצילה החיים, תמשיך גם לילדי הציבור החרדי.

כזכור, בכהונת שר החינוך הקודם, שי פירון, לא הועבר תקציב של זהירות בדרכים למוסדות החינוך החרדי, כאשר את פעילות ההסברה של 'זהירות בדרכים' עשו מוסדות החינוך באופן עצמאי, ללא תקציב - שבוודאי היה מוסיף למאמץ במלחמה בתאונות הדרכים, ואולי אף מציל חיי אדם.

כחלק מהכניסה לקואליציה, גם תקציבי הזהירות בדרכים חוזרים להיות כבעבר, ומוסדות החינוך החרדי יתוקצבו כבעבר, כך שפעילות ההסברה החשובה של זהירות בדרכים, תמשיך גם לילדי הציבור החרדי.

סגן שר הרב מאיר פרוש אומר כי "ישנה חשיבות גדולה לפעילות של זהירות בדרכים, העובדה שפעילות זו חוזרת לילדי הציבור החרדי הינה חשובה ומצילה חיים"

פורום המוכש"ר הודה לסגן שר החינוך הרב מאיר פרוש על ההישג בתוספת שעות זהירות בדרכים לשנת התשע"ו: "ראוי שכל ילדי ישראל יזכו לשעות הדרכה ופעילות למען הבטיחות בדרכים ועל כך יש להודות לסגן שר החינוך שעמל בנושא".

בפורום ביקשו לציין כי כל המוסדות עדיין ממתינים לתקציב הזהירות בדרכים שנגרע מהם בשנת התשע"ה לאחר שכבר עשו את הפעילות אך תקציב הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים לא הגיע עד לרגע זה.
תקציב זהירות בדרכים פרוש מוסדות חינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד