ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

גפני לא רוצה חברים: נחזיק מעמד גם עם קואליציה של 61 ח"כים

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני מעדיף שלא לצרף חברים חדשים לקואליציה ואומר: "יש מפלגות שגם אם נצרף אותן זה לא יחזיק מעמד" • הערכה: גפני מעדיף את ה'מחנה הציוני' על 'ישראל ביתנו'

גפני. צילום: יונתן זינדל, פלאש90
גפני. צילום: יונתן זינדל, פלאש90 צילום: זינדל פלאש 90



יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני מעריך כי באם הקואליציה תשאר עם 61 חברים בלבד היא תשרוד עד לסיום הקדנציה, כך אמר הבוקר (ד') בישיבת ועדת הכספים.

לדבריו "אני מעריך שלא יהיה שינויים. ואני מעריך דרך אגב שכל עוד הקואליציה תהיה של 61 חברים היא תחזיק עד סוף הקדנציה.

"רוצים להרחיב את הקואליציה?", הוסיף, "יש חלקים שרוצים להרחיב איתם את הקואליציה להערכתי שהקואליציה לא תחזיק מעמד אבל יש חלקים באופוזיציה שאם איתם ירחיבו את הקואליציה, זה כן יחזיק מעמד".

גפני הוסיף כי "זה הדעות שלי וזה לא משנה עכשיו לשום דבר. אין עכשיו שום דיון מעשי ואני מעריך שלא יהיה דיון בליכוד כל עוד לא יסתיים התהליך בתוך הליכוד".

יצויין כי האופציות היחידות העומדות על הפרק לצירוף מפלגות לקואליציה הן 'ישראל ביתנו' והמחנה הציוני. שכן לצירוף מפלגת 'יש עתיד' קיימת התנגדות במפלגות החרדיות.

גורם ב'יהדות התורה' אומר ל'בחדרי חרדים' כי להערכתו דבריו של גפני מכוונים ל'ישראל ביתנו'. לדעתו, אם אנשיה יצטרפו הם יגרמו לכך שהקואליציה לא תסיים את הקדנציה בשל דרישות התנועה הרבות בנושאי דת ומדינה, כמו גיור, גיוס, בתי הדין ועוד.

בשבועות האחרונים תקף יו"ר 'ישראל ביתנו' את הממשלה ואת המפלגות החרדיות על רקע התקציבים והחוקים בנושא דת שקודמו על ידי הממשלה.,
גפני ליכוד יהדות התורה כנסת קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד