ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

פלאפון המשיכה לחייב לקוח שנפטר - ואיימה בהוצאה לפועל

הלקוח נפטר, והחיובים של פלאפון המשיכו להגיע ואף מכתבים מעורכי דין • רק אחרי איומי המשפחה בפנייה לתוכנית "הכול כלול" בערוץ 10 - פתאום הכול הסתדר • פלאפון: טעות אנוש מצערת; התנצלנו, והחיוב יבוטל

.
.



חברת הסלולר פלאפון המשיכה לחייב בתשלום לקוח שנפטר, חודשים אחרי שהוצגה לחברה תעודת פטירתו על-ידי משפחתו שביקשה לסגור את המנוי, ואף שלחה למשפחה השכולה מכתבי התראה מעורכי דין לפני נקיטת הליכים נגדה בהוצאה לפועל - וזאת למרות שלטענת המשפחה הם שילמו את החובות, גם אם לא היו מוצדקים לטענתם.; כך דווח בתוכנית "הכול כלול" בערוץ 10.

מדובר בלקוח פלאפון שנפטר לפני כחצי שנה לאחר שלקה בדום לב בגיל 35. לאחר שהתקבלה בידי המשפחה תעודת הפטירה של בנה הבכור, הם ביקשו לסגור את המנוי בפלאפון - אב המשפחה השכולה התייצב בסניף נתניה של חברת הסלולר, הציג להם את תעודת הפטירה ושילם, לדבריו, את יתרת החוב.

ואולם, בחודש הבא הגיע בדואר חיוב של פלאפון, וגם בחודש שלאחר מכן - בסכומים של 130-150 שקל בכל פעם.

ההורים השכולים ניסו ליצור קשר עם מחלקת הכספים של פלאפון, אבל כידוע מדובר במשימה קשה עד בלתי אפשרית, ולא עלה בידם להשיג שם מישהו. ההורים העדיפו להימנע מבעיות ושילמו את החובות, לטענתם, למרות שלא היה שימוש בקו בחודשים האלה, ולמרות שהציגו כנדרש את תעודת הפטירה של המנוי.

למרות כל זאת, בחודש הבא המשפחה קיבלה מכתב מעורכי הדין של פלאפון האמונים על הגבייה, על חוב בסך כ-530 שקל, שמתריע בפניהם על כוונה לפנות להוצאה לפועל נגדם. המשפחה יצרה קשר עם עורכי הדין, ונמסר להם כי אין להם כל מסמך מפלאפון שמעיד על פטירה, ואין כל הוראה מהחברה בנידון.

אם המשפחה אמרה לפקידה במשרד עורכי הדין כי בכוונתה לפנות לתקשורת עם המקרה, והפלא-ופלא - תוך כמה דקות הפקידה "מצאה" את תעודת הפטירה שנסרקה על-ידי פלאפון - ופתאום הכול הסתדר.

מפלאפון נמסר בתגובה ל"הכול כלול": "מדובר בטעות אנוש מצערת. התנצלנו בפני משפחת הנפטר, והחיוב יבוטל מיידית".

עם זאת, נשארת פתוחה השאלה למה לגרור ולהחריף את הסבל של משפחת הנפטר - ורק אחרי איומים של פנייה לתקשורת פתאום הכול מסתדר מאליו.
פלאפון הוצאה לפועל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד