כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

סערה בניו יורק: כמה יהודים נרצחו בשואה?

הרב יוסף מזרחי, מרצה נודע בארה"ב, טוען שמספר היהודים שנרצחו בשואה היה פחות ממיליון - והשאר מתבוללים

צילום ארכיון: יונתן סינדל, פלאש 90
צילום ארכיון: יונתן סינדל, פלאש 90

הרב יוסף מזרחי, מרצה מבוקש בקרב הישראלים החיים בניו יורק ובעל ארגון לקירוב רחוקים, טוען כי בשואה נרצחו רק כמיליון יהודים, ו"מי שאומר שבשואה נרצחו שישה מליון יהודים טועה".

בסרטון וידאו שהופץ, נצפה מזרחי מסביר: "אצל החילונים והגויים איפה שיש קצת דם יהודי כבר נחשבים ליהודים, אני מכיר כאן בניו יורק אלפי גויים ששם משפחתם הוא הרוש, מזרחי, רוזנברג והם גויים גמורים, אני מכיר כאן בקווינס בוכרים שמסתובבים עם שרשרת של מגן דוד על החזה, מניחים תפילין, עשו להם בר מצווה והם אפילו באים לפעמים לבית כנסת בשבת אבל הם גויים גמורים.

"ככה היה באירופה, 80 אחוז מהיהודים שחיו באירופה כמה דורות לפני השואה התבוללו והתחתנו עם גויות, ההתבוללות התחילה מתקופת הרצל שתכנן לנצר את כל היהודים כדי לחסל את האנטישמיות כמו שכתוב בספר 'מדינת היהודים', הרצל היה לפני 120 שנה, אחר כך במשך חמישים שנה לפני השואה כל הזמן התבוללו, 80 אחוז מהיהודים התחתנו עם גויות, הם חגגו קצת פסח, והיטלר לקח את כולם, את היהודים ואת נשותיהם הנוצריות. אז תעשו חשבון כמה זה 80 אחוז מתוך 6 מליון", טען מזרחי.

מזרחי (46) חזר בתשובה בגיל 25. בעקבות סיעור מוחות שעשה עם הרב פרג'ון (דודו של מזרחי, תלמיד חכם הנשוי לבתו של הרב אורי זוהר), לאחר שקיבל הוכחות חותכות לשאלות מהותיות שהיו לו. לאחר נישואיו ירד לארה"ב ועבד כפקיד בנק, לאחר שגילה את כוחו הרטורי, החליט לעזוב את הבנק ולהתפרנס מהרצאות ומקלטות וידאו שהוא מפיץ ברחבי ארה"ב. הוא מעיד על עצמו שהוא מרצה ב-12 שפות, ב-2,039 ערים בעולם, 18 שעות עבודה ביום, בעל אתר "תורה בכל זמן" ומממן כולל "מבקשי ה'" בירושלים.
שואה הרוגים מיליון מתבוללים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד