י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

"הנהג שלנו" לשנת 2015: אלי בן גיגי

אבי פרידמן, יו"ר מזכירות אגד, בטקס ההכרזה על "הנהג שלנו": המעשים הטובים של הנהגים - זאת הנורמה ההתנהגותית באגד

"הנהג שלנו" לשנת 2015: אלי בן גיגי

בטקס שנערך במשרדי אגד החדשים בבית דגן, הוכרז אלי בן גיגי כנהג הזוכה בתחרות "הנהג שלנו". אגד הזמין את ציבור הנוסעים בישראל לשתף בחווית שירות טובה לה זכו מנהג אגד. למעלה מ-1,000 נוסעים בקווי אגד בכל רחבי הארץ שלחו עדויות חוויות מרגשות על נועם ההליכות, האדיבות, הרגישות והעזרה לזולת שהפגינו נהגי אגד השונים כלפי ציבור הנוסעים.
הסיפורים עברו סינון ראשוני ובדיקת אמיתות שלאחריה עברו לבחירת צוות שיפוט חיצוני בראשות מר אשל סגל, מנכ"ל המועצה לישראל יפה.

צוות השופטים בחר את תשעת הסיפורים הטובים ביותר, המבטאים את מעשה יוצא דופן של הנהג כלפי הנוסע. במקום הראשון זכה הנהג אלי בן גיגי, שסייע בכספו לנוסעת שומרת שבת, שהפרוטה כלתה מכיסה, לחזור לביתה לירושלים לפני כניסת השבת, כך שלא תחלל שבת, חלילה. משביקשה לאחר השבת להחזיר לו את כספו – סירב לקבל החזר וביקש לראות בכך "מעשה לשם מצווה". שמונת הזוכים האחרים צויינו אף הם לשבח בזכות השרות וההתחשבות המיוחדת לנוסעים.

בטקס ההכרזה על הנהגים הזוכים אמר אבי פרידמן, יו"ר מזכירות אגד: "כל העדויות והסיפורים שהתקבלו היו מרגשים ומרשימים כאחד. ידענו שנהגי אגד עוזרים ומסייעים לציבור הרחב, אך לא ידענו עד כמה. אף אחד מהנהגים לא עשה את המעשים הטובים על מנת לקבל פרס. זוהי הנורמה ההתנהגותית שלנו באגד, זה הד.נ.א. שלנו. חברי אגד, מהם דור שני ושלישי האוחזים בהגה, הם בעלי מודעות למתן שרות הולם. את ההון האנושי שיש באגד, אין למצוא בשום מקום אחר.

"אגד שזורה בתולדות ארץ ישראל מזה 80 שנה שהיא נעה בכבישי הארץ. אי אפשר לתאר את התפתחותה של המדינה בלי אגד. יש לנו את האנשים הטובים ביותר האוחזים בהגה. אני גאה לעמוד בראש ארגון שאלה הם נהגיו. מבצע הנהג שלנו, המתקיים זו השנה השניה, מציב לעצמנו בתוך אגד, רף גבוה של מחויבות לשירות מצויין, מקצועי ואדיב". יו"ר מזכירות אגד אמר בסיום דבריו כי, גל הפיגועים הנוכחי ממשיך לחשוף את נהגי אגד לעשרות סיפורי גבורה של נהגים המתייצבים יום יום בגבורה ובעוז כדי לתת שירות לנוסעי התחבורה הציבורית".

כ-28,000 נוסעים מכל רבדי החברה בישראל לקחו חלק פעיל במבצע ובחרו את שלושת המקומות הראשונים. תשעת הנהגים שעלו לגמר הם: איתן דניאל, אוסאמה אבו ואסל, ערן יעיש, איציק אלמקייס, רוני לוי, משה בן עמי, ניסים אלול, טל חכם והנהג הזוכה אלי בן גיגי. יו"ר מזכירות אגד ומנהלי האזורים העניקו תעודות הוקרה ופרס לתשעת הנהגים הזוכים. הממליצים שזיכו את הנהגים בשלושת המקומות הראשונים זכו אף הם בפרסים יקרי ערך.
אגד פרס נהג עזרה תחרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד