י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

קמפיין חדש של אור ירוק וצה"ל: "קחו מחשבה לשניה"

דובר צה"ל בסיוע עמותת אור ירוק משיק קמפיין חדש בנושא הבטיחות בדרכים הקורא לחיילים לשמור על עצמם גם במהלך החופשה על מנת שכל החיילים חוזרים בשלום מהחופשה

קמפיין חדש של אור ירוק וצה"ל: "קחו מחשבה לשניה"

קמפיין חדש מטעם דובר צה"ל יצא לדרך בתחילת דצמבר, עוסק בבטיחות החיילים בחופשה, כשעיקר המאמץ מתרכז בסופי השבוע. שיא הקמפיין יגיע השבוע, לכבוד השנה האזרחית החדשה, חגיגות הפופולריות בעיקר בקרב הצעירים שנוהגים לפקוד את הברים ולערוך את הספירה לאחור עם כניסת השנה החדשה.

במחקר המקדים לקמפיין נעזר רבות מדור הקמפיינים של דובר צה"ל בעמותת אור ירוק שהציגו את הנתונים המדאיגים לפיהם, בשנת 2015 מעורבות חיילים בתאונות דרכים במהלך החופשה הייתה גבוהה פי שלוש ממעורבותם בתאונות הדרכים במסגרת השירות. עוד עולה מהנתונים כי 80% מהחללים שנהרגו כתוצאה מתאונת דרכים היו במהלך החופשה מהצבא.

מתוך ממצאים אלו, מדור הקמפיינים של דובר צה"ל, יצא במהלך הסברתי השם דגש על שמירה על הבטיחות בדרכים בחופשה, תחת הסיסמה "תנו שנייה של מחשבה, שניפגש סופ"ש הבא". המסר העומד מאחורי סיסמה הוא ההבנה כי סוף השבוע הינו יקר ערך עבור חיילי הסדיר, זהו זמן להתרעננות מהשבוע החולף, וצבירת כוחות מחודשים לשבוע שיבוא.

הקמפיין כולל קשת רחבה של תוצרים הסברתיים – קליפ שהופק על ידי חיילים בשביל חיילים, סרטונים של סלבריטאים בפניה לחיילים, שילוט בפאבים, בתי קפה, מועדונים ומקומות בילוי נוספים אותם פוקדים החיילים מדי סוף שבוע.
בנוסף, נערך קמפיין תשדירי רדיו, שיתופי פעולה עם הרשויות המקומיות, שיתוף פעולה עם משטרה צבאית ועוד.

עמותת אור ירוק: "מדינת ישראל יכולה ללמוד מצה"ל כיצד נלחמים בתאונות הדרכים וגם מצליחים. בשנים האחרונות צמצמו בצה"ל באופן משמעותי את היפגעות החיילים בתאונות דרכים באמצעות אכיפה והסברה חסרת פשרות תוך העברת מסר כי תאונות דרכים אינן גורל וכי ניתן למנוע אותן. הקמפיין החדש מגביר את המודעות לסכנות שבתאונות דרכים בחופש ולכן יש לברך על כך את דובר צה"ל".
עמותת אור ירוק בטיחות בדרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד