ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

על מה דיברו החרדים בפגישה עם בנט?

בעוד מלשכת יו"ר ש"ס שוגרה הודעה כי הח"כים דנו עם בנט על הסוגיה הבוערת שעל סדר היום, גפני מכחיש מכל וכל

פלאש90
פלאש90

המחוז החרדי עלה בפגישת החרדים ובנט או לא? כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אמש (ד') נפגשו ראשי המפלגות החרדיות עם שר החינוך נפתלי בנט בלשכתו בכנסת, ודנו בנושאים שעל סדר יומו של החינוך החרדי.



אך ראה זה פלא - בעוד מלשכתו של השר אריה דרעי מסרו לכלי התקשורת כי "יו״ר ש"ס השר אריה דרעי נפגש עם שר החינוך נפתלי בנט על סוגיית 'המחוז החרדי במשרד החינוך'", גפני עצמו מכחיש כי הפגישה עסקה בנושא זה, שהוא אחד הנושאים הבוערים שעל סדר יומם של מנהלי המוסדות החרדים וההורים.

בהודעה מטעם יו"ר ש"ס השר דרעי נכתב עוד כי - "במהלך הישיבה העלה שוב השר דרעי את חשיבות עצמאות החינוך החרדי", ואף ציטוט מפי הנציגים החרדים לפיו - "לא נסכים לשום התערבות פקחים בתכני או בסדרי הלימוד במוסדותינו".

המכחיש, יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, התראיין הערב ל'מהדורה המרכזית' של רדיו 'קול ברמה' על הפגישה עם בנט אתמול ואמר כי - "הייתה אווירה טובה, אבל 'המחוז החרדי' לא היה על השולחן".

מגיש המהדורה המרכזית משה גלסנר שאל את גפני על כך שש"ס הוציאה הודעה שהנושא עמד במרכז השיחה, לכך הגיב ח"כ גפני - "אני אומר את האמת. לא מתערב בהודעות של ש"ס".

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' ראשי המפלגות החרדיות נפגשו אתמול עם יו"ר 'הבית היהודי' שר החינוך נפתלי בנט בלשכתו בכנסת. הפגישה עם שר החינוך נקבעה כבר במהלך חג החנוכה לפני מספר שבועות, אך נדחתה וכאמור התקיימה היום.

בפגישה השתתפו יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, סגן שר החינוך מאיר פרוש, יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, שר הבריאות יעקב ליצמן וסגן שר האוצר יצחק כהן.


סגן השר איציק כהן מש"ס בראיון ל'בחדרי חרדים' על הפגישה עם בנט
המחוז החרדי גפני דרעי בנט חינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד