כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

המודיע ופרשת דומא: חוסר תיאום?

בעוד אמש הכריז מאמר מערכתי כי העיתון בוחר שלא לסקר את פרשת דומא ונספחיה, הבוקר פורסמה כתבה נרחבת ועשירה

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

עיתון 'המודיע' הסביר אמש (ה') לקוראיו הנאמנים מדוע העיתון החרדי הוותיק בוחר שלא לסקר כמעט את פרשת עצורי דומא, למעט סיקור מינורי וענייני.

אך הבוקר, במוסף 'השבוע', מתפרסמת כתבה נרחבת בעיתון על חקירת פרשיית 'דומא' וחתונת הרובים והסכינים, תוך סיקור נרחב הנפרס על ארבעה עמודים.

אמש הסבירו בעיתון "איננו תוקפים את השב"כ על רקע עצורי דומא וגם איננו משבחים את השב"כ הטוען שהוא מטפל בעצורי הפרשה לפי החוק ולא יותר. בכלל כל הסיפור תופס אצלנו דיווח יבש בלבד".

וההסבר - "מה התועלת של הציבור שלנו מהגירסה ומהטחינה של החוקרים והנחקרים כאחד? אין כל הצדקה לעיתון חרדי להתעסק עם נושא שהוא רחוק מאיתנו משני צידי המתרס שלו. חובתו של המודיע להעריך בלב רגש ובמוח צלול מה לא להכניס לעיתון. קל יותר להחליט מה כן, קשה יותר להחליט מה לא. ואם אנו נוקטים לעיתים לחומרה - על כך גאוותנו ואמיתות דרכנו".

לא ברור עדיין האם הכתבה נכתבה לפני פרסום המאמר אמש, האם זהו חוסר תיאום מוחלט שהביא לפרסום הכתבה או שהכתבה הנרחבת נכללת בהגדרה של "סיקור ענייני ומינורי", בכל מקרה קוראי העיתון זכו השבת לכתבה נרחבת של משה מורג העוסקת בפרשת דומא ונספחיה.
המודיע משה מורג פרשת דומא חתונת הסכינים עצורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד