א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

אירוע ירי בתל אביב: שני הרוגים ושישה פצועים - מהם שניים קשה

אחרי כמעט שבוע של רגיעה, אירוע ירי במרכז תל אביב: מחבל ירה באורחים בפאב ברחוב דיזינגוף בתל אביב, הרג שני בני אדם ופצע שישה נוספים, שניים מהם קשה • הימ"מ והשב"כ במצוד אחרי המפגע ברחובות תל אביב • מתעדכן

זירת הפיגוע. צילום: מד''א, צילומסך ערוץ 2
זירת הפיגוע. צילום: מד''א, צילומסך ערוץ 2

פיגוע ירי ברחוב דיזינגוף 122 בתל אביב בתוך פאב 'הסימטה': בצהרי היום (ו) אירע פיגוע ירי חמור במיוחד במקום.

בזירה יש לפחות 8 נפגעים, כולם בשנות ה-30 לחייהם: שני הרוגים, שני פצועים קשה והשאר פצועים קל ובינוני. הפצועים פונו לבתי החולים.

המחבל טרם נלכד ונפתח מצוד אחריו ברחובות תל אביב, בהשתתפות כוחות ימ"מ ושב"כ.

מחקירה ראשונית של האירוע לא ניתן לקבוע האם מדובר האירוע לאומני או פלילי, שני הכיוונים נחקרים. בניגוד לדיווחים לא ידוע בשלב זה על ארועים נוספים. המצוד אחר היורה מתנהל גם בשלב זה על ידי כוחות גדולים ממחוז תל אביב.

חמישה פצועים הגיעו לבית החולים איכילוב, שניים נקבע מותם, שניים במצב קשה בחדר ניתוח, אחד פצוע קל עד בינוני.

לבית החולים בילינסון הועברה פצועה מהפיגוע בדיזינגוף. נמצאת בחדר הטראומה בהערכת מצב.

אל המרכז הרפואי שיבא הגיע פצוע אחד. הוא מטופל בחדר ההלם ונערכת הערכה של מצבו. עדכון בהמשך.

פצוע קל הגיע לביה"ח וולפסון.

יהודה הילדסהיים, מתנדב באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בפצוע אנוש וללא הכרה לאחר שנפגע מירי. יחד עם מתנדבים נוספים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה לבית החולים איכילוב. בשלב זה אנחנו מטפלים בזירה במספר נפגעים נוספים חלקם נפגעו משברי זכוכית כתוצאה מהירי והאנדרלמוסיה שנוצרה במקום".

פאראמדיקית מד"א שני מזרחי שהגיעה למקום סיפרה: "כשהגעתי למקום הייתי המולה גדולה, חלק מהפצועים היו בפאב וחלק שכבו על הכביש. מיד נגשתי לגבר כבן 35 שסבל מפצע ירי בפלג גופו העליון, הוא היה בהכרה מלאה, הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים בשטח ופיניתי אותו תוך כדי טיפול במצב קשה מאוד לבי"ח איכילוב. בנוסף פונו מהזירה עוד 2 פצועים קשה לבי"ח איכילוב ופצוע בינוני לבי"ח תל השומר".

איציק חג'בי כונן ארגון "הצלה" שהגיע ראשון לזירה מספר: "כשהגעתי למקום הבחנתי במספר פצועים עם פצעי ירי, חלקם בתוך מבנה המסעדה וחלקם ברחו החוצה. יחד עם כונני "הצלה" נוספים שהגיעו לזירה הענקנו טיפול רפואי לפצועים ולאחר מכן פונו על ידי אמבולנסים של מד"א לבתי החולים".





פיגוע תל אביב דיזינגוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד