כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

בעקבות הפיגוע: הרצוג תקף את נתניהו

יו"ר האופוזיציה האשים את רוה"מ: "חייב להיווצר תהליך רציני, שיביא להיפרדות מהירה ומוחלטת מהפלסטינים"

הרצוג. צילום: פלאש 90
הרצוג. צילום: פלאש 90

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג הגיב באירוע שבת תרבות לטרור בתל אביב: "טרור הדקירות, הדריסות והירי הרצחני אינו טרור מאורגן אך הוא עלול להסלים עוד יותר ולהפוך למלחמה עקובה מדם. לכן המכות הצבאיות צריכות להיות כואבות וחריפות ככל ויש לחבר אליהן פעולות ביטחוניות אזרחיות ברשתות ובמוקדי הפעילות, במקביל חייב להיווצר תהליך רציני, כלל אזורי, שיביא להיפרדות מהירה ומוחלטת מהפלסטינים".

הרצוג הוסיף וקרא לחלופה בשלטון ואמר כי "הציבור הישראלי חרד בשל טפטוף ארוך שנים של הפרדיגמה לפיה 'על חרבך תחיה' ו'אין לנו פרטנר', אבל לי יש חובה אמיתית להציג חלופה ואני והמחנה שאני עומד בראשו הם החלופה היחידה לשלטון נתניהו. ח"כ יאיר לפיד מנע מאיתנו להקים גוש גדול בבחירות האחרונות, אשר היה אמור להביא את הניצחון, ובפעם הבאה לא ניתן לו לעשות זאת. אני עובד קשה כל הזמן כדי לבנות גוש גדול ככל האפשר לקראת הבחירות הבאות - זו האופציה היחידה להחלפת נתניהו. נתניהו עייף, הוא גמר את הסוס ונשחק ואין לו יותר מה להציע לציבור".

מהליכוד נמסר בתגובה לדברי הרצוג: "בוז'י מבזה את תפקיד יו"ר האופוזיציה. פחות מיממה אחרי פיגוע קשה בתל אביב ועוד בזמן שכוחות הביטחון פועלים בכל החזיתות במטרה ללכוד את המחבל, במקום להתייצב מאחורי כוחות הביטחון והממשלה, יו"ר האופוזיציה מבקש לקושש עוד כמה קולות בשמאל ומציע לנו שוב - וויתורים ונסיגות. זאת לא אחריות ובטח שלא מנהיגות - זאת עסקנות".

המחנה הציוני לא נשאר חייב והגיב על תגובת הליכוד: "התגובה הפחדנית של דוברות ראש הממשלה מוכיחה שדברי יו"ר האופוזיציה הבוקר כי - 'רה"מ עייף ואיננו יכול יותר להנהיג את המדינה', נכונים ומדוייקים. הרצוג ולבני דורשים מנתניהו לפעול מהיום הראשון של האיניפאדה השלישית כדי לרסק את הטרור, אך ביבי כמו ביבי, מגמגמם, מהסס ומראה פחדנות מול הטרור. ביבי יודע שבשנה הזאת יתקיימו בחירות, וביבי, כמו ביבי, בוחר בדרך ההסתה נגד יו"ר האופוזיציה".
הרצוג פרטנר נתניהו פיגוע טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד