י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בחוץ יורד גשם? אופנה קונים מהבית!

הגשם מכה בעוז ולשמחתנו אינו בא לבד • יחד איתו מבול של סיילים • הדבר הטוב ביותר הוא שלא צריך לצאת מהבית ולחכות חודשים עד שהרכישה מגיעה

צילום: דנה קרן
צילום: דנה קרן

איך ניתן בקליק אחד ליהנות מאותן מציאות שוות ולהישאר יבשים ומכורבלים על כוס שוקו חם?

אחרי שיצרו מהפכה בתחום האופנה ברשת, ב-Adika ממשיכים מארון הבגדים אל הבית כולו.
הקטגוריה החדשה מציעה פריטי עיצוב צעירים ומודרניים במחירים נוחים ונגישים - שבאים לידי ביטוי באתר. Adika Home מורכבת מהפריטים שהופכים כל דירה לבית חם ואמיתי, וכוללת מגוון כריות בעיצובים מדליקים, שטיחים עדכניים, מתלים ומעמדים בעיצובים ייחודיים, פרטי עץ דקורטיביים, כוסות צבעוניות, אבזור לפינת העבודה ועוד.
טווח מחירים: 9-199 ₪

אתר אופנה חדש ומגניב שמציע מגוון של פריטים צנועים במחירים נוחים הוא אתר Fam.
האתר מתחדש כל הזמן ומציע פריטים ייחודיים לצד פריטים בסיסיים הנחוצים בכל ארון.
בכדי להקל עלינו את תהליך הקניה תוכלי להכניס את מידות הגוף שלך פעם אחת בהתחברות לאתר ולוודא בכל קנייה שהבגד אכן תואם את מידותיך.

ומה קורה אם יש לנו אירוע בקרוב ואין לנו זמן להתרוצץ בחיפוש אחר השמלה המושלמת?
בדיוק בשביל זה הקימה רננה כהן את האתר סטייל פור רנט, בו ניתן להשכיר או לקנות בגדי ערב. לצד מותגי יוקרה ניתן למצוא גם פריטים של מעצבים ישראלים בין המעצבים ניתן למצוא את אוסקר דה לה רנטה, אלכסנדר מקווין, ולנטינו, מוסקינו, שני צימרמן ועוד.

פלטפורמה ייחודית לביצוע רכישה נוחה ופשוטה של נעליים איכותיות מאירופה וברזיל למכורות. נעליים איכותיות, מקוריות ובעלות אמירה אופנתית באתר shoez web store.
מעבר לקולקציה המיובאת, עיצבו בעלות המותג, מורג מנטל וליהי צבילינגר, גם קולקציית נעלי כלה מיוחדת, שונה ובלעדית להן.

את תכשיטיה של המעצבת שגית רביבו למותג SAGA היה ניתן להשיג בעבר בחנויות בוטיק בלבד, אך היום ניתן להשיגם אך ורק דרך האתר - שם תוכלו לפגוש עולם שלם של יצירה, התחדשות, טרנדים, קלאסיקות בעבודת יד מוקפדת. ממגוון עשיר של דגמים לכלות, אירועים מיוחדים ותכשיטים להשלמת המראה היומיומי.

גם רשתות האופנה הישראליות לא נשארו מאחור והשיקו אתרי מכירה מקוונות לצד חנויות פיזיות - ככה שלא תמיד חייבים לבקר בחנות והקניות מגיעות עד פתח הדלת.

הראשונה לעשות כך הייתה חברת קסטרו - חנות האונליין מאפשרת לצפות בכל קולקציות האופנה של קסטרו, ומספקת מידע מקיף על כל פריט: מידה, צבע, הרכב בד, מחיר, הוראות טיפול וכביסה, וכן מדריך להתאמת המידה לגוף, המלצות מסטייליסטית הבית להשלמת המראה, ועוד.



אופנה טיפוח סטיילינג קניות ברשת פאשניסטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד