י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

כמו גן ילדים: סכסוך גנים בבית שמש

ח"כ משה גפני הגיע הבוקר לגן ילדים בבית שמש, ונקלע למאבק בין שתי קבוצות אברכים • הסיפור המלא ווידאו

כמו גן ילדים: סכסוך גנים בבית שמש

סערה בגן ילדים: העיר בית שמש סוערת כבר תקופה, עקב כך שקבוצת אברכים שלא הסתפקה ברשת הגנים 'עץ הדעת' הותיקה והקיימת במקום כבר עשור, ניסתה להקים גן נפרד, לצורך כך גייסו אותם אברכים את הגב' מלכובסקי, המחזיקה גנים בקרית ספר, שהקימה עבורם גן - אך לא זכתה עד כה לרישיון מהעירייה.

יו"ר וועדת הכספים, ח"כ משה גפני, הבהיר כבר בעבר לצדדים כי הוא אינו מתערב בפוליטיקה הפנימית, אך פועל לסייע להשגת הרישיון. "יש כאן קבוצה של אברכים שצריכה רישיון לגן של הילדים שלהם ועלי לעזור להם, מבלי להיכנס לחשבונות", הסביר למקורביו.



הבוקר (א) הגיע גפני לביקור בגן החדש, ולחץ על ראש העיר משה אבוטבול שהגיע גם הוא לתת רשיון לגן. אלא שגורם המעורב בסיפור מסביר ל'בחדרי חרדים' כי הנושא אינו תלוי כלל באבוטבול.

"מי שצריך לתת את הרישיון הוא ארנרייך, המייצג את גור בעירייה ומחזיק את תיק החינוך, והוא דורש מהם לקבל את הבנות הספרדיות שנותרו ללא גן. בתגובה, גפני טוען שאם הנושא של הבנות הספרדיות כל כך חשוב לו - שיקבלו אותן בגן החסידי הקיים במקום".

על הגן של מלכובסקי מרחף צו סגירה שני שנשלח - לאחר שלפני חודשיים בוטל צו סגירה ראשון, והבוקר כשהתלוננה בפני ח"כ גפני על מסכת ההצקות שעברה, לדבריה, נענתה "תפני למשטרה".
בית שמש גן ילדים גפני משטרה צו סגירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד