י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

נאטם ביתו של רוצח הרב קרישבסקי הי"ד

כוחות הביטחון הרסו ואטמו את בתיהם של המחבלים מפיגועי הדריסה והירי במלכי ישראל ובארמון הנציב

נאטם ביתו של רוצח הרב קרישבסקי הי"ד
חטיבת דובר המשטרה

הושלמה הריסת ואיטום בתי המחבלים שביצעו פיגועים בהם נרצחו ארבעה יהודים הי"ד לפני חודש וחצי. ההריסה בוצעה על ידי כוחות הנדסה של צה"ל בסיוע כוחות גדולים של משטרת ישראל.



מדובר בשני פיגועים שהתרחשו באותו היום, עלאא אבו ג'מאל ששימש כטכנאי בזק ביצע פיגוע דריסה ודקירה בו נרצח הרב ישעיהו קרישבסקי הי"ד (59) בתחנת האוטובוס ברחוב מלכי ישראל בירושלים, ונפצעו שלושה נוספים אשר כבר שוחררו מבתי החולים.

פיגוע ירי נוסף אירע זמן קצר לפני כן, שני מחבלים עלו לאוטובוס קו 78 בשכונת ארמון הנציב בירושלים, ירו באמצעות נשק ודקרו באמצעות סכינים את חביב חיים (78) הי"ד ואלון גובברג (51) הי"ד וריצ'ארד לייקין (76) הי"ד. בפיגוע נפצעו עוד שישה בני אדם.



ביתו של המחבל בהא עליאן שביצע את פיגוע הירי והדקירה בשכונת ארמון הנציב יחד עם בילאל אבו גאנם בו נרצחו שלושה - נהרס. ביתו של המחבל עלאא אבו ג'מאל שרצח את הרב ישעיהו קרישבסקי הי"ד - נאטם. הריסת ואטימת בתי המחבלים עברו ללא הפרעות וללא חריגים.



מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה (צ'יקו) אדרי ציין כי "שוטרי מחוז ירושלים, לוחמי מג"ב וכוחות התגבור ביצעו באחריות ומקצועיות את משימתם ואפשרו לצה"ל לממש את הצו, ההריסה והאטימה ללא הפרעות. אנו ערוכים ברחבי העיר ונמשיך לפעול למען בטחון התושבים".





צילום: הדס פרוש, פלאש 90




















בתי מחבלים הריסה איטום קרישבסקי פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד