ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ליברמן: "גל הטרור גדול על הממשלה"

יו"ר ישראל ביתנו הבהיר כי לא יצטרף לממשלה • יו"ר המחנה הציוני תקף את נתניהו והגן על המגזר הערבי

ליברמן. צילום: פלאש 90
ליברמן. צילום: פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, יוצא בהתקפה חריפה כנגד הממשלה וטוען כי "גדול עליה להתמודד עם הטרור".

לדברי ליברמן "לצערי הממשלה הזאת לא מסוגלת ולא בנויה ולא ערוכה וגם מנטלית זה גדול עליה להתמודד עם גל הטרור האחרון ואני רוצה להזכיר שזה כבר נמשך כבר יותר משלושה חודשים. לכן כדאי שבממשלה יסיקו מסקנות ויעבירו מושכות למישהו אחר שיודע להתמודד עם אותם איומים שאנחנו מתמודדים איתם יום יום".

ליברמן אמר עוד כי לא יצטרף לממשלה ו"צריך ללכת לבחירות". כמו כן הוא שלל אפשרות של ריצה משותפת עם מפלגות נוספות כמפלגת ימין גדולה ואמר כי הוא ירוץ תחת מפלגת ישראל ביתנו בלבד.



במקביל, בפתח ישיבת סיעת המחנה הציוני, אמר ראש האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג: "אזרחי ישראל הביטו במוצאי שבת בפודיום ריק שהוצב בדיזנגוף 130 בת״א, פודיום עם סמל משרד ראש הממשלה, שממנו היה אמור לנאום לאומה ראש ממשלת ישראל. רק שלמדינת ישראל אין ראש ממשלה ומהפודיום נאם לבסוף אזרח עייף, מבוהל ומסית ששמו בנימין נתניהו. לו היה לישראל ראש ממשלה, הוא לא היה מסית נגד חמישית מאזרחי ישראל והופכם לפורעי חוק.

"ביום שישי נרצחו שני אזרחים יהודים יקרים מכרמיאל ואופקים ואזרח ערבי ישראלי מלוד ומה ראש הממשלה עושה? מסית ומאשים את אזרחי ישראל הערבים. לא היה כשפל המוסרי הזה. לו היה לישראל ראש ממשלה, הוא היה מגנה בתוקף את ההסתה הנוראית נגד הנשיא רובי ריבלין. לו היה לישראל ראש ממשלה, הוא היה פועל לילות כימים כדי לעצור את הטרור הנורא המשתולל ברחובות ישראל, ורוצח ישראלים כל יום. לעיתים כמה פעמים ביום. ולא מאשים אחרים. לו היה לישראל ראש ממשלה, הוא היה לוקח אחריות על מה שקורה בארץ יותר מ-100 ימים ומפסיק להאשים את אזרחי ישראל בכשלונו. זה לא תאונות הדרכים. ולא מחלות ולא תירוצים אחרים. זה גם לא גל שיחלוף.

"זו אינתיפאדה שלישית, אינתיפאדה מסוג חדש. בניגוד למה שנטען, בדיזינגוף התרחש פיגוע טרור ראשון בסגנון דעאש. פיגוע ראשון שעלול להיות לו המשך. ישראל צריכה תוכנית חדשה למאבק בטרור הזה. לו היה לישראל ראש ממשלה הוא היה מורה לזרועות הביטחון לשנות דיסקט. לו היה לישראל ראש ממשלה הוא היה רותם למאבק הזה את ארצות הברית ואירופה ומדינות ערב שדעאש הוא גם האויב שלהן. לו היה לישראל ראש ממשלה היינו רואים אותו נואם לאומה במוצאי שבת מאחורי הפודיום עם הלוגו משרד ראש הממשלה בדיזנגוף 130 בת״א. אבל אין לישראל ראש ממשלה. לישראל יש אזרחיות ואזרחים אמיצים. מגיע להם ראש ממשלה".
ליברמן ישיבת סיעה ישראל ביתנו קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד