כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

נשיא המועצת: צריך לעשות קידוש ה'

חכם שלום כהן והראשון לציון הרב יצחק יוסף השתתפו בהילולת הרמב"ם ורבי יעקב אבוחצירא וחיזקו את הקהל

נשיא המועצת: צריך לעשות קידוש ה'
יעקב כהן

בהילולת הרמב"ם ורבי יעקב אבוחצירא זצ"ל שנערכה על ידי מוסדות 'כאייל תערוג' שבראשות הגר"א עמרמי. נשא דברים נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן, שהתייחס למצב הקשה השורר בארץ הקודש.

ראש מוסדות 'כאייל תערוג' וראש ישיבת אמרי שפר שאל את נשיא המועצת במה צריך להתחזק בימים קשים אלו. הגר"ש כהן: "להתחזק באמונה כמה שאפשר ואז הקב"ה קרוב אלינו. כל אחד צריך לקבל על עצמו קבלות שיעשו קידוש שמו יתברך בעולם הזה, זאת השליחות שלנו. נזכה בסיעתא דשמיא לגאולה קרובה במהרה בימינו".

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף אמר: "בערב זה של הילולת הצדיקים, חייבים לסנגר על הדור שלנו-זכינו שיש עשרות אלפי אנשים שלומדים תורה בכל העולם. המצב הביטחוני קשה מאוד- כל יום קשה מחברו. צריכים רק להוסיף ללמוד תורה - זה מגנא ומצלא". הראשון לציון בירך את ראש המוסדות על פעילותו הרבה להצלת נפשות.

המרא דאתרא וראש ישיבת 'אמרי שפר' הגר"א עמרמי הודה לנשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן ולראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף על דברי התורה והחיזוק שנאמרו לקהל הרחב.

במעמד השתתפו גם חבר בית הדין הגדול הרב יצחק זר, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, סגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן, וחבר מועצת העיר פיני עזרא.

























הר חומה נשיא המועצת קידוש השם הרב יצחק יוסף הילולא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד