י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בחירות? ש"ס יוצאת לקמפיין בעיתונות

פרסום ראשון: ש"ס יוצאת לקמפיין "הבטחנו קיימנו' בעיתונות החרדית • בין ההישגים: ביטול חוק הגיוס ומע"מ 0

בחירות? ש"ס יוצאת לקמפיין בעיתונות
יעקב כהן

פרסום ראשון: מריחים בחירות? בתנועת ש"ס יוצאים בקמפיין בעיתונות החרדית תחת הכותרת 'הבטחנו קיימנו'. בקמפיין מוצגים הישגי המפלגה מאז הבחירות, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

במודעות שיפורסמו מוצגים רשימה של הישגים, כאשר בתחתית הרשימה מצויין כי חלק מההישגים הושגו במאבק משותף עם שאר הנציגות החרדית.

במודעה אומרת ש"ס בין היתר כי: ביטלנו את גזירות לפיד והחזרנו את תקציבי עולם התורה, השבנו את תקציבי ארגוני התרבות התורנית ועוד.

אשר לתיקון חוק הגיוס, ש"ס מבשרת כי למעשה מדובר בביטול מוחלט של החוק וכי: "ביטלנו את גזירת הגיוס הקשה".

עוד מציינת ש"ס את מימוש הבטחותיה החברתיות בהן קיום הבטחתה טרום הבחירות כי לא תיכנס לממשלה ללא החלת מע"מ אפס על מוצרי היסוד וכי אכן: "קיימנו את הבטחת מע"מ 0 על תחבורה ציבורית ותעריפי מים לאוכלוסיות חלשות", וכן, "העלנו את שכר המינימום".

בש"ס אישרו את הפרטים ומסרו ל'בחדרי חרדים': "אנו גאים בעשייה עניפה וחסרת תקדים בהנהגת מרנן מועצת חכמי התורה שליט"א והיו"ר הרב אריה דרעי, אשר באה לידי ביטוי בשלל תחומים חשובים, כמו ביטול גזירות לפיד, השבת תקציבי עולם התורה ותנופה תקציבית לרשתות החינוך וארגוני התרבות ועוד.

"כמו כן, השר דרעי הציב בתקופת הבחירות יעדים חברתיים כמו הטבת מע"מ 0 והצליח לעמוד בהבטחותיו. שס תמשיך להוביל את העשיה למען כלל הציבור".

יצויין כי יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג הודיע לפני מספר שבוע בישיבת סיעה כי תנועת ה'מחנה הציוני' תקים מטה בחירות ותיערך להתארגן לקראת מערכת הבחירות הבאות.



שס פרסום בחירות גיוס תעמולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד