י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מתרחצים בחיפה? החוף השקט לא ייפגע

בהחלטת ראש העיר חיפה וסגנו, הוסרו מסדר היום ההצעות לעריכת שינויים במתחם החוף הנפרד – החוף השקט

מתרחצים בחיפה? החוף השקט לא ייפגע

בעקבות פעילותו של סגן ראש העיר אריה בליטנטל יחד עם ראש העיר יונה יהב הוסרו מסדר היום התוכניות לעריכת שינויים במתחם החוף השקט – (החוף הנפרד) בחיפה. במסגרת השינויים שהונחו על שולחן העירייה על ידי הגורמים המקצועיים לתכנון ושדורג איזור חוף השייטים שחלק מהן היה שינוי בתוואי השטח של החוף השקט הנפרד וצמצמום השטח אותו שוכרת העירייה מידי שנה עבור החוף השקט המיועד לקהל החרדי. תוכניות אלו כאמור הוסרו לעת עתה מסדר היום.

החוף השקט בחיפה הינו חוף פרטי אשר מידי שנה בהנחיית ראש העיר יונה יהב שוכרת עיריית חיפה עבור הציבור החרדי ומכשירה אותו להיות חוף נפרד. העירייה משקיעה מידי שנה משאבים רבים ועד כה הושקעו בשנים האחרות מיליוני שקלים בשיפוץ החוף עבור המגזר החרדי.

לקראת שיפוץ כולל אותו מבקשים בעלי המקום לערוך וכחלק ממנו היה אמור השטח המוקדש לחוף הנפרד להצטמצם, הוגשו תוכניות של הצוות המקצועי לשולחן העירייה, ובעקבות פעילותו של סגן ראש העיר הרב אריה בליטנטל ובהוראת ראש העיר יונה יהב הוסרו התוכניות מסדר היום לעת עתה כדי למנוע פגיעה בציבור החרדי בעיר.

אריה בליטנטל סגן ראש העיר מציין כי "שוב אנו נוכחים לראות כי ראש העיר יונה יהב קשוב לצרכי הציבור החרדי ולפניותיו, מיד עם פנייתי בצורה מסודרת לראש העיר הורה לצוות לשכתו לעשות הכל כדי להביא לפתרון הבעיה ללא פגיעה בציבור החרדי המתגורר בחיפה. ראש העיר הוכיח כבר בעבר וגם היום כי בשיתוף פעולה איתנו ניתן להביא את ההישגים ברוח טובה למען הציבור החרדי. אני שמח שהנושא ירד מסדר היום ומודה לראש העיר על כך".
חוף שקט חיפה יונה יהב בליטנטל חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד