י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

במקום דמנהור: הילולת ה'אביר יעקב' ברמלה

צפו: ההילולא המרכזית ברמלה במלאת 136 שנים ל'אביר יעקב' זיע"א, בראשות נינו האדמו"ר רבי יחיאל אבוחצירא

במקום דמנהור: הילולת ה'אביר יעקב' ברמלה

מאות השתתפו בהילולא לכבוד ראש משפחת רבני אבוחצירא רבי יעקב אבוחצירא בעל האביר יעקב זיע"א שהתקיימה באולמי 'אשר', בהשתתפות הראשונים לציון הגר"ש עמאר הגר"י יוסף ועד שורה של רבנים ואישי ציבור חשובים.

במהלך הערב נשאו דברי תורה בגדולתו של בעל ההילולא זיע"א והזכירו את חיבוריו הרבים בנסתר ובנגלה כמו השו"ת המפורסם "יורו משפטיך ליעקב". השר אריה דרעי סיפר כי זכה להתפלל בציון הקדוש במצרים יחד עם מרן הגר"ע יוסף זצ"ל בראשית שנות ה-90.

השנה זו כבר שנה חמישית שלא מתקיימת הנסיעה המסורתית לדמנהור שבמצרים שם טמון בעל ההילולא זיע"א. הנסיעות בוטלו עקב המתח הקיים בעקבות ארגוני טרור איסלמיים המטילים אימה באזור העיירה 'דמנהור'.

יצויין כי מאז שנת תשל"ט לאחר הסכם 'קמפ-דיויד', האדמו"ר רבי יחיאל אבוחצירא היה נוהג באופן קבוע לנסוע ביום ההילולא להשתטח על קברו של סבו הגדול ב'דמנהור' ויש לו חזקה קבועה, משפחת אבוחצירא רכשה את שטח הקבר והוא בבעלותם הפרטית. עם הגיעו למקום, ממתינים ההמונים ברחבת הציון הק' כאשר קצין משטרת מחוז 'דמנהור' מעביר את מפתח הכניסה לציון לידו של האדמו"ר רבי יחיאל אבוחצירא ואז נכנסים המונים מחסידיו אשר באים מרחבי הארץ ומחו"ל ועמך בית ישראל לתפילה ולתחנונים.





























אביר יעקב אבוחצירא רמלה הילולה מקובל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד