כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

השר אקוניס מחנך את תושבי תל אביב לא לפחד

שר המדע והחלל אופיר אקוניס: "לא רגועים? אפשר לשאול את תושבי נהריה איך הם חיו 40 שנה תחת איום הרקטות?" • להאזנה

הסריקות בתל אביב. צילום: מרים אלסטר, פלאש90
הסריקות בתל אביב. צילום: מרים אלסטר, פלאש90



שר המדע מבקש מתושבי תל אביב ללמוד תושבי הצפון ושדרות ולא להיתפס לפאניקה.

שר המדע והחלל, אופיר אקוניס, התראיין היום (ג') לרדיו דרום, וקרא לתושבי תל אביב: "התושבים לא רגועים? אפשר לשאול את תושבי נהריה איך הם חיו 40 שנה תחת איום הרקטות. תושבי שדרות איך הם חיו 15 שנים ברציפות תחת איום הקסאמים".

הוא גם התייחס לביקורת של אביגדור ליברמן שתקף הבוקר את הממשלה ואמר "מבזבזים תחמושת, יורים על דיונות".

השר אמר: "מר ליברמן היה שר חוץ במשך שש שנים בממשלה. המשרד לביטחון פנים, כלומר האחריות על המשטרה, על ביטחון הפנים, על אכיפת החוק בקרב ערביי ישראל היה בסמכותו, הייתי כמעט אומר 'הבלעדית'. לכן, נאה דורש נאה מקיים. אם מעוניין אדם להעביר ביקורת שיתחיל לפשפש קודם כל במעשיו, בביצועיו, בתוצאות הביצועים שלו – ואז יבוא להתראיין ולהעביר ביקורת.

על העובדה שטרם נתפס המחבל מדיזנגוף אמר: "זו באמת בעיה שתצטרך להיבדק בצורה מאד יסודית, לאחר שהרוצח המתועב הזה ייתפס וזה יקרה במוקדם או במאוחר ואז נצטרך להגיע לשלב הבדיקות. זה באמת כמעט לא מתקבל על הדעת שאדם יורה, רוצח, מסתלק באדישות ממקום הפיגוע ומצליח בעובדה שהוא לא נתפס עדיין להטיל אימה על תושבים. לא על כולם, אגב. אני מן היום הראשון שלחתי את ילדי לבית הספר, באיזורים שאתם מסקרים אותם כמקום החיפושים העיקרי. אני חושב שצריך לסמוך על כוחות הביטחון שלנו, שוטרי מג"ב, שוטרי משטרת ישראל, סיירת השיטור העירונית של תל אביב".
השר אקוניס תלאביבים נהריה שדרות מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד