ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

דרישה למוצרי סקיי-סייבר בעקבות השריפה בדובאי

הביקוש מתלהט: דרישה עולמית למוצרי סקיי-סייבר בעקבות השריפה בגורד השחקים בדובאי

דרישה למוצרי סקיי-סייבר בעקבות השריפה בדובאי
אילוסטרציה צילום: שאטר

שריפת הענק המתוקשרת, שפרצה בגורד-שחקים בסוף השבוע שעבר, הציפה את חברת סקיי-סייבר בפניות - כרבע מהן מתושבים ומיבואנים באיחוד האמירויות הערביות. עקב הביקוש הרב לתיק החילוץ שפיתחה, מתגברת החברה את הייצור ואף הקימה באירופה סניף בינלאומי נוסף.

הממלכה העשירה דובאי שבמפרץ הפרסי מתהדרת באווירה מערבית ובגורדי-שחקים מודרניים; אך איכות הבנייה בה, מתברר, עלולה להיות מזרח-תיכונית טיפוסית.

במהלך חגיגות השנה החדשה למניינם, נפצעו לפחות 60 איש ואלפים פונו כששריפת ענק התלקחה במהירות עצומה במעלה מלון בן 63 קומות בדובאי – סמוך ל'בורג' חליפה', הבניין הגבוה בעולם. המלון, וכמוהו כ-70% מגורדי-השחקים במדינה, מחופה בפאנלים תרמו-פלסטיים דקורטיביים שאינם בטיחותיים. פאנלים אלה, שאסורים לשימוש במספר מדינות ושהוצאו לאחרונה מחוץ לחוק גם בדובאי, תרמו ככל הנראה להתפשטות האש.

השריפה שפורסמה ברחבי הגלובוס העלתה לדיון את בטיחותם של רבי-הקומות בעולם – וזו רחוקה מלהשביע רצון. סקירות שנערכו בשיקגו ובמלבורן, כמו גם בסין ובהודו, הראו כי גורדי-שחקים רבים אינם מאובזרים כראוי כנגד אש ומצויים בסיכון גבוה מאד בעת דליקה. בעולמנו, שבו מיליונים גרים ועובדים בבניינים גבוהים, ומאידך כמעט שאין פתרונות חילוץ לקומות הגבוהות בעת אסון – אין פלא כי השריפה בדובאי ליבתה את מדורת החששות.

על רקע זה, זכתה חברת 'סקיי-סייבר' הישראלית להתעניינות גלובלית מוגברת בתיק-החילוץ מתוצרתה, המאפשר הימלטות עצמית מרבי-קומות. באתר החברה הבינלאומי, שכבר רשם אלפי פניות והזמנות רבות, התקבלו בימים האחרונים ביקושים גבוהים במיוחד למוצר – מרביתם מארה"ב וכרבע מהם ממדינות המפרץ. יצויין כי מוצרי החברה נמכרים זה מכבר בעולם הערבי, ובשל יחסיו המורכבים עם ישראל נעשה השיווק שם בשמן של חברות מקומיות. כך יכולה סקיי-סייבר להיענות לדרישות ולהפיץ את הפטנט מציל-החיים בעשרות מדינות.

מסקיי-סייבר נמסר: "סניפינו בישראל ובארה"ב, וכן הסניף האירופי החדש שייסדנו לאחרונה, נועדו לספק לאנשים בכל נקודה בעולם מוכנות וביטחון מירביים בעתות חירום".

החברה יחד עם חברת-האם שלה, קבוצת בסדנו, מרחיבות בימים אלה את מערך הייצור והשיווק העולמי. לאור הצלחת המוצר, נפתחו עתה בבסדנו מסלולים חדשים למעוניינים להשקיע בסקיי-סייבר.
דובאי עסקים השקעה פטנט שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד