כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

המצוד: החיפושים עברו למשולש

כוחות גדולים של משטרה וצבא עורכים חיפושים בערי המשולש, אחר המחבל נשאת מלחם שביצע את הפיגוע בתל אביב

המצוד: החיפושים עברו למשולש
תומר נויברג, פלאש 90

החיפושים עוברים למשולש. כוחות גדולים של משטרה וצבא עורכים חיפושים היום (ד') בערים המשולש בוואדי עירון, אחר המחבל נשאת מלחם שביצע מהפיגוע בתל אביב, כך גם בבתי בני משפחתו, אך החיפושים עד כה העלו חרס.

כוחות גדולים מאוד מכתרים את הערים באזור, משעות הבוקר המוקדמות.

יצויין כי גם מדבריו של מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך אתמול, ניתן להבין כי במשטרה מעריכים שהמחבל כבר עזב את תחומי תל אביב, "בשלב זה ניתן לומר כי ניתן להוריד משמעותית את המתח באזור גוש דן, אך לא אפרט מעבר לכך. היכן שצריך ייראו שוטרים בשטח והיכן שלא, פחות".

אמש, עו"ד נחמי פיינבלט, פרקליטו של מוחמד מלחם, אביו של המחבל מתל אביב הודה בערוץ 10 כי מיד לאחר הפיגוע שוחח האב עם בנו. הבן הכחיש שהוא המפגע וטען שהוא בבית חולים מבקר את דודתו.

לדבריו, לאחר מכן אף אחד מקרוביו של המחבל לא היה בקשר עמו. "האב תמיד רצה ללכת חוקית, הוא חושש מאוד לתפקידו", הצהיר עורך הדין.

"אני יודע שהאב מיוזמתו התקשר למספר מסויים, ודיווח על כך למשטרה. ואם אנני טועה, היה קשר מסויים, שהמשטרה והשב"כ יודעים עליו". הוא סייג ואמר כי "יש ככל הנראה מידע כזה, והכל ידוע לשירות הביטחון הכללי".

בית משפט השלום בחיפה האריך היום את מעצרו של האב, בחשד להוא חשוד בסיוע לרצח, גרימת מוות, התאגדות בלתי חוקית וקשירת קשר לביצוע פשע. האב מוחמד, שהיה הראשון לזהות כי מי שביצע את הפיגוע הוא בנו, ואף דיווח על כך למשטרה, נעצר יממה לאחר שקרא לבנו ליצור עמו קשר ולהסגיר את עצמו. אמו של המחבל עוכבה אמש לחקירה ושוחררה.


החיפושים אחר המחבל. צילום: חטיבת דובר המשטרה
מחבל טרור ערבי רוצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד