כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

סערת אינדיק: האם זה מה שאמר נתניהו על רבין?

שגריר ארצות הברית בישראל לשעבר העניק ראיון ובו חשף את דבריו של נתניהו, אז יו"ר האופוזיציה, במהלך הלווייתו של ראש הממשלה רבין המנוח • ובעוד נתניהו מכחיש נמרצות, במחנה הציוני עולים להתקפה

מרטין אינדיק, צילום: פלאש90
מרטין אינדיק, צילום: פלאש90

סערה בעקבות דבריו של מרטין אינדיק, שגריר ארצות הברית בישראל לשעבר, שאמר בריאיון לסרט דוקומנטרי אמריקני על התבטאותו של נתניהו נגד ראש הממשלה המנוח רבין.

אינדיק סיפר בראיון כי בזמן כהונתו כשגריר בישראל השתתף בלוויית ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, ושם אמר לו ראש הממשלה בנימין נתניהו שכיהן כיו"ר האופוזיציה - "עכשיו יהפכו אותו לגיבור לאומי, למרות שהייתי יכול לנצח אותו בבחירות".

מלשכת ראש הממשלה מסרו בתגובה לדברי מרטין אינדיק - "הכחשה גורפת!! הדברים לא היו ולא נבראו". מ'הליכוד' נמסר בתגובה לדברים כי ״זהו שקר גס נוסף של מרטין אינדיק, שאינו חדל להכפיש ולהשמיץ את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו״.

לעומת זאת, ב'מחנה הציוני' הגיבו - "דבריו של נתניהו בהלוויית ראש הממשלה שנרצח יצחק רבין ז"ל, מוכיחים לאיזה שפל מסוגל להגיע נתניהו. מאז, יומיים לאחר רצח מתועב של ראש ממשלה, ועד היום, דבר אחד לא השתנה - את נתניהו מעניין רק נתניהו- גם עכשיו, כשהוא אזרח עייף וסחוט שלא מתפקד כראש ממשלה ולא נותן פתרונות לאזרחיו, הוא חושב רק על טובתו האישית ולא על טובת מדינת ישראל".
אינדיק רבין נתניהו הלוויה ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד