כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הותר לפרסום: המחבל מתל אביב רצח גם את נהג המונית

גילויים חדשים בסיקור פיגוע הירי בתל אביב • המשטרה פנתה היום לבית משפט השלום בתל אביב, שם ביקשה להסיר את צו איסור הפרסום מהעובדה כי המחבל הוא זה שרצח גם את נהג המונית • וגם: מתחזקות ההערכות כי המחבל נמלט לרש"פ

הותר לפרסום: המחבל מתל אביב רצח גם את נהג המונית
תומר נויברג, פלאש 90

ביום השישי לחיפושים אחר המחבל נשאת מלחם, שביצע את פיגוע הירי ברחוב דיזינגוף בתל אביב, בית משפט השלום בתל אביב הסכים לבקשת המשטרה, צמצם את צו איסור הפרסום, והתיר לפרסם כי במהלך מנוסתו של המחבל, רצח גם את נהג המונית אמין שעבאן.

במשטרה מעריכים, כי נשאת מלחם עזב את גבולות ישראל והצליח להימלט לשטחי הרשות הפלסטינית בעזרת עבריינים תושבי המשולש שהכיר בכלא, כך פורסם בערוץ 10. על פי הדיווח של אלי לוי ומאור צור, בלילה שבין שני לשלישי, לאחר שקיבל סיוע מעבריינים תושבי אזור המשולש שהכיר בכלא, הם הצליחו להעבירו אל שטחי הרשות.

על פי חשד המשטרה, לאחר שמלחם ביצע את פיגוע הירי בפאב "הסימטא", שם רצח שניים, עלה על מונית כשהוא מסתיר את הנשק. בהמשך כאשר נתקלו במחסום משטרתי, ביקש המחבל מהנהג לסטות מהדרך ולמלט אותו.

בשלב זה, כל פי ההערכה, שלף המחבל את הנשק וירה בנהג המונית אמין שעבאן (42) למוות. את גופתו השליך ברחוב יוניצמן, ובהמשך אף נטש את המונית עצמה.

אמין שעבאן, נהג המונית שנרצח על פי החשד על ידי נשאת מלחםצילום: אמין שעבאן, נהג המונית שנרצח על פי החשד על ידי נשאת מלחם
אמין שעבאן, נהג המונית שנרצח על פי החשד על ידי נשאת מלחם

אתמול (ג') פורסם בערוץ 2 כי מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך פנה ביום שני לראש אגף החקירות והמודיעין, ניצב מני יצחקי, בבקשה לבדוק אם כלי תקשורת הפרו את צו איסור הפרסום שהוצא בפרשת פיגוע הירי בתל אביב. יצויין, כי השר לביטחון פנים נאם בכנסת והתייחס למציאת מכשיר הטלפון של המחבל.


החיפושים אחר המחבל. צילום: חטיבת דובר המשטרה

כזכור, שעה קלה לפני שבת אירע פיגוע ירי סמוך לפאב 'הסימטא' ברחוב דיזנגוף בתל אביב. אלון בקל ז"ל (26) ושמעון רוימי ז"ל (30) מאופקים נרצחו, ושבעה נוספים נפצעו.

אביו של מלחם, שזיהה את בנו בתיעוד מצלמות האבטחה ששודרו בכלי התקשורת, דיווח למשטרה כי מדובר בבנו. האב אף קרא לבנו להסגיר את עצמו ובהמשך נעצר בחשד שסייע לבנו.

בתחילה הוטל צו איסור פרסום על פרטי שני המקרים, ועד כה נאסר לפרסם אף את העובדה כי המחבל הוא זה שרצח את נהג המונית. כאמור, צו איסור פרסום בעניין זה, הוסר הערב.
נשאת מלחם אמין שעבאן נהג מונית רצח פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד