י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מבזק: למה ירח קרא לקרויזר נעל?

קרב איתנים בטוויטר: הדובר המסור של גפני עם נוק אאוט ליועץ הסתרים של הראיס הירושלמי ניר ברקת

מבזק: למה ירח קרא לקרויזר נעל?
לייבל'ה צילום: עיבוד בחדרי חרדים

לייבל'ה שוטט לאיטו ברחובות מאה שערים, מדלג מפעם לפעם על ערימת אשפה ומיטיב את מיקומו של אטב הכביסה ששם על האף, ליתר ביטחון. מחר הוא צריך להגיש את המהדורה ובינתיים החומרים מצטברים בקושי.

בדלית ברירה, גישש שוב בטוויטר, שמא יצוץ איזה קרב עסיסי, וטוויטר לא אכזב.

ירח טוקר, 'הדובר' ויועץ התקשורת של יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, שהרבה לצייץ בימים האחרונים בגנותו של ראש העיר ירושלים ניר ברקת ניהל קרב אדירים עם לפחות נוק אאוט אחד שהעניק היישר לפניו הוירטואליות של עמיתו אברמי קרויזר, יועץ ראש העיר.

תחילה פתח ירח בסלוגן מבריק: "‏לו הייתי יו"ר האופוזיציה בבירה (ואני ממש לא) הסלוגן כבר היה ברחובות. ׳ניר לא מפנה את ירושלים, ירושלים מפנה את ניר׳"...





קרויזר נחלץ חיש להגנת אדונו וצייץ בעקיצה נגדית: "שמח להרגיע את דאגתך הכנה. האוצר הבין שזה לא בעיה של העיריה וסייע בפתרון מיידי והאשפה תפונה. שוב נאלצנו להסתדר ללא הסיוע של גפני".





חשבתם שנגמר? לא אצל טוקר, שהביך את קרויזר בפומבי עם הציוץ הבא: "אתה רציני? אז בשביל מה ניר ידידנו הגיע אתמול ללשכתו של גפני בכנסת אם לא לבקש את תמיכתו בענין מול האוצר? למזלו, הוא בא בלעדיך ;)"





לזאת הגיב ‏‎קרויזר: "אני נשמע לך מודאג??.. אם גפני יתעלה על עצמו ויתהפך לטובה.אני הראשון לברך. ואפילו אהיה מוכן לפגוש אותו".

אבל כש‏‎ירח מזהה טרף קל הוא לא מרפה: "אהבתי. אגב,בפעם הבאה תגיד לראש העיר שיעדכן אותך לפחות על הלו"ז שלו, שלא תצא נעל. האיש שלך הגיע אתמול לבקש כתמיד תמיכתו מול האוצר".

ובכל זאת, כולנו אחים, ו‏‎ירח סיים את ההתכתשות באווירה מפוייסת וכתב: "בכל מקרה, אברמי אחי, סיכמנו שאתם מטפלים בפקק רמות ובעמודי הבטון בתחנות ההומות אדם, ואני מצטרף לצוות שלכם (אם תרצו) בשקל לחודש. ;)"

בשלב הזה התעורר גם איציק סודרי, אבל ללייבל'ה זה הספיק...







ויש גם מי שמיהר להנפיק מ"ם לכבוד המאורע...



ירח טוקר אברמי קרויזר זבל שביתה ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד