י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

רבני נתיבות בירכו את ראשי 'טרם'

ראשי 'טרם' ביקרו אצל רבני העיר, סקרו בפניהם את הפעילות באזור הדרום ואת הסניף החדש בבאר שבע והתברכו מפיהם

רבני נתיבות בירכו את ראשי 'טרם'

ראשי 'טרם' התברכו במעונם של רבני העיר נתיבות לאור פעילותם לבריאות תושבי הדרום. במפגשים נטלו חלק בין היתר מנכ"ל 'טרם' מר נתן אפלבאום ומר חנן קרנץ מנהל 'טרם' בבאר שבע.

ראשי 'טרם' ביקרו אצל הרבנים הגר"פ כהן, הגרח"י אברג'יל, הגר"ש מונטג רב הקהילה, והגר"ח בוקובזה הרב הראשי של מרחבים.

ראשי הנהלת 'טרם' סיפרו לרבנים על פעילותה של 'טרם' ברחבי הארץ, כאשר בכל עיר ועיר בה הוקם מיון 'טרם' התחוללה מהפכה בשירותי רפואת החירום כאשר מידי שנה מבקרים במיוני 'טרם' למעלה מחצי מיליון איש.

במהלך הביקור התעניינו הרבנים על פעילות מיוני 'טרם' בדרום ובהם בקרית גת, באר שבע ואשדוד, כשראשי 'טרם' מדגישים את הפעילות בהתאם לכללי ההלכה.

ראשי 'טרם' סיפרו כי בכוונת הרשת להתרחב עוד ולפתוח סניפים נוספים כולל גם בעיר נתיבות.
במהלך הביקורים גוללו הרבנים בפני ראשי 'טרם' על נחיצות המיון כאשר עד היום נדרשים תושבי העיר לנסוע לחדרי המיון מחוץ לעיר על כל דבר פעוט, ובפרט בשבתות ובחגים אז נאלצים לשהות בבית החולים עד לאחר יציאת השבת.

הרבנים שיבחו את ראשי 'טרם' על הפעילות ואמר כי הם מבצעים "עבודת קודש" וכי עבודתם מצילה חיי אדם תוך שמירה על שירות מיטבי.

ראשי 'טרם' אף קיימו ישיבה בלשכתו של סגן ראש העיר הרב יעקב מעלימי שהשתתף גם הוא בפגישות עם הרבנים.

סגן ראש העיר נתיבות הרב יעקב מעלימי: "אני רואה חשיבות רבה בפעילות של טרם אשר יש בהם מקצועיות והקפדה גם על שמירת השבת וכללי ההלכה. אנו מברכים על החלטת 'טרם' לפתוח סניף גם בנתיבות כאשר בינתיים זוכים התושבים לשירות המקצועי של 'טרם' במיון באר שבע".

מנכ"ל 'טרם' מר נתן אפלבאום: "אנו שמחים להעניק משירותינו כבר כיום לתושבי העיר נתיבות במסגרת מיוני 'טרם' בבאר שבע וקרית גת. אנו מתעתדים לפתוח בקרוב מיון גם בעיר נתיבות – דבר שיעניק מענה מקצועי ויעיל לכולם כמו בשאר סניפי 'טרם' בישראל".

ל'טרם' הסכמים עם כל קופות החולים, כשהטיפול יינתן בהשתתפות עצמית נמוכה שנעה בין 0-84 ₪, ובכך למעשה זול אף יותר מהאגרה הנהוגה בהגעה לחדר מיון סטנדרטי.

אל מיוני 'טרם' ברחבי הארץ מגיעים חברי כל קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים שמבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי וללא זמני המתנה ארוכים המאפיינים את חדרי המיון בבתי החולים. הטיפול כולל בדיקות דם ושתן מתקדמות, רנטגן ואולטראסאונד, גיבוס, תפרים, אינפוזיות ועוד.









טרם רבנים שבת רפואה מיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד