כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

חיפוש המחבל; שוב כוננות בתל אביב

יום שמיני לחיפושים אחר המחבל נשאת מלחם שרצח שלושה בני אדם ביום שישי שעבר בת"א; סריקות במשולש

חיפוש המחבל; שוב כוננות בתל אביב

היכן מסתתר נשאת מלחם? החיפושים אחר המחבל שביצע את פיגוע הירי בו נרצחו שלושה בני אדם לפני שבוע ביום שישי נמשכים, בתל אביב העלו שוב כוננות.

ביום השמיני לחיפושים אחר המחבל נשאת מלחם (29), הם מתרכזים בעיקר בערערה וכן באזורים וואדי ערה, במשולש, טירה, טייבה, קלנסווה, כפר סבא, רעננה ומבואות נתניה. במקביל, המשטרה העלתה את הכוננות באיזור תל אביב.

שוטרים ולוחמי משמר הגבול עורכים סריקות נרחבות, הוקמו מחסומים על צירי התנועה וכן נערכות בדיקות בבתים פרטיים בערערה. במשטרה מבקשים להבהיר כי "הפעילות המבצעית המתוגברת בגוש דן הינה על בסיס הערכת מצב שנעשתה הלילה"., בנוסף מבהירים במשטרה כי "אין התרעה ספציפית על המצאות מחבל בתל אביב וזאת בניגוד לפרסומים השונים. משטרת תל אביב תגברה כוחות על בסיס הערכת מצב עתית בה נשקלים היבטים שונים, בין השאר הצורך לחזק את תחושת הביטחון של הציבור, לנוכח הימשכות המבצע ללכידת המפגע".

מאז הפיגוע נעצרו שמונה בני אדם. מעצרו של אביו, מוחמד מלחם הוארך אתמול בשלושה ימים נוספים, לאחר שהוא נחשד בסיוע לרצח, גרימת מוות, התאגדות בלתי-חוקית וקשירת קשר לביצוע פשע. כך גם הוארך בשלושה ימים מעצרו של מכר המשפחה איימן שרקייה (38) ובן משפחה נוסף. בני משפחה וןמכרים נוספים שנעצרו, שוחררו.

כזכור, שלושה בני אדם נרצחו בפיגוע לפני שבוע. נשאת מלחם הגיע לפאב 'סימטא' ברחוב דיזנגוף בתל אביב, פתח באח באמצעות נשק אוטומטי, רצח את אלון בקל (26) ושמעון רווימי (30). משם המשיך רגלית ועלה על מונית של אמין שעבאן, כשהוא מסתיר את נשקו. לאחר שנתקלו במחסום משטרתי ביקש נשאת לסטות מהדרך, מה שהביא את שעבן להבין כי המחבל יושב ברכבו. נשאת רצח אותו והשליך את גופתו ברחוב יוניצמן, בהמשך נטש את המונית.
מחבל תל אביב רצח השלושה נשאת מלחם כוננות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד