כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

"החיבור בין החרדים לימין - טעות קשה"

ח"כ מרגלית מ'המחנה הציוני' נאם בפני נשים חרדיות ודיבר בגנות הברית הפוליטית בין החרדים לשלטון הימין

.
.



חיבוק משמאל - בכנס תעסוקת נשים חרדיות שהתקיים אמש (ה') באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, נשא דברים ח"כ אראל מרגלית מ'המחנה הציוני' והסביר כי החיבור של החרדים לימין הוא טעות, הגורמת נזק למגזר החרדי - "הקרע הזה משרת דבר אחד: את הפוליטיקאים שצריכים לקרוע אותנו לגזרים", אמר מרגלית.

ח"כ מרגלית אמר בכנס, "אומרים לנו שיש ״ברית טבעית״ בין החרדים לנתניהו. ואני אומר שאין שום ברית טבעית לחרדים עם נתניהו, אלא ברית פוליטית רעה שחוצה את העם היהודי, קורעת אותו מבפנים ומפלגת אותנו. האם הברית הפוליטית הזו עם נתניהו מהווה את השמירה האמתית על הרצף ההיסטורי היהודי? התשובה שלי היא לא. הברית הזאת לא מחברת אלא מנתקת. היא לא מאחדת אלא מנכרת. היא לא מקרבת אלא מרחיקה. זו ברית שאינה משרתת את החברה החרדית, אלא פוגעת בה. ובכך פוגעת בכולנו, בכל העם היהודי. ואת מי משרת הקרע הזה? את מדינת ישראל? אתכם החרדים? את העם היהודי? לא, הקרע הזה משרת דבר אחד: את הפוליטיקאים שצריכים לקרוע אותנו לגזרים כדי להמשיך לשלוט, בשביל עצמם ולא בשביל העם היהודי.

"לימין אין בעלות בלעדית על היהדות והמסורת, לאף אחד אין. הבידול של החברה החרדית, שנצמדת לחברות הימין הקיצוני מכוח הפוליטיקה וההסתה ומתוך מחשבה שהיא לא תוכל להשתלב בחברה כולה, הוא טעות".

מרגלית הוסיף ואמר - "אני יהודי, ירושלמי וישראלי. אני מאמין באחדות העם היהודי ולא בפוליטיקה שמבקשת לקרוע את העם הזה. אנחנו כולנו יכולים לחיות כאן ביחד בשיתוף, הבנה, ערבות הדדית. שבט אחים גם יחד". יצויין, כי ח"כ מרגלית פעל ב-7 השנים האחרונות, גם כיזם וגם כראש השדולה לתעסוקת חרדים לשילוב של למעלה מ-5000 נשים חרדיות בהייטק הישראלי.
מרגלית המחנה הציוני ברית פוליטית ימין שמאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד