כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

החיסול: המערכת הפוליטית מברכת

נתניהו, יעלון וארדן מברכים: "נגיע לכל מחבל" • הרצוג מזכיר: "צריך להחזיר את הבטחון לרחובות"

החיסול: המערכת הפוליטית מברכת
פלאש 90

המערכת הפוליטית מברכת על חיסול במחבל מדיזנגוף בערב השבת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב על החיסול כי הינו מברך את המשטרה, השב״כ וכוחות הימ״מ, שפעלו ללא לאות, בשיטתיות ובמקצועיות עד לאיתור ונטרול המחבל.

שר הבטחון משה בוגי יעלון הגיב בדף הפייסבוק וכתב: "חיסולו של המחבל נשאת מלחם מוכיח פעם נוספת, כי מדינת ישראל תרדוף עד חורמה אחר דורשי רעתה בכל מקום, בתוך המדינה, לאורך גבולותיה ואף הרחק מהם - ותניח עליהם את ידה. זו המחויבות שלנו לביטחונם של אזרחי ישראל. אני מברך את כוחות הביטחון - משטרת ישראל, שירות הביטחון הכללי ושאר העוסקים במלאכה".

השר לביטחון פנים גלעד ארדן הגיב לחיסול המחבל: "״אני מודה לכוחות המשטרה, לוחמי הימ״מ, מג״ב, שב״כ, צה״ל וכל מי שלקח חלק במאמץ הגדול לאתר את המחבל הנפשע שביצע את הפיגוע בשבוע שעבר בדיזנגוף.

"מאז הפיגוע כוחותינו עבדו יומם וליל והפכו אבן אחר אבן בכל מקום על מנת לאתר את המחבל, ואני שמח שהיום המאמץ הגדול נשא פרי. נמשיך להילחם בטרור בכל העוצמה ומי שיפגע בנו - אנו נפגע בו״.

יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד הגיב: "כוחות הביטחון הוכיחו היום פעם נוספת שהם יעשו הכל כדי שאזרחי ישראל יוכלו לישון בשקט. אני מברך את השב"כ והמשטרה על מבצע יוצא דופן, כל מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל צריך לדעת שדמו בראשו".

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג הגיב: "צה"ל, המשטרה וכוחות הביטחון הוכיחו שוב כי מי שיעז לפגוע באזרחים יימצא וייענש במלוא החומרה. אני מברך אותם על הפעולה הנחושה וסומך עליהם שימשיכו להגן על אזרחי ישראל. אין במציאת המחבל נחמה לכאבן הנורא של משפחות בקל, רוימי ושעבאן אבל חשוב כי הכוחות ימשיכו לפעול על מנת להשיב את הבטחון לרחובות ישראל ומהר".
יעלון נתניהו מחבל דיזנגוף טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד