י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

פרשת דומא: הפגנה מול בית ראש השב"כ

כ-200 איש הפגינו אמש בירושלים בסמוך לביתו של ראש השב"כ יורם כהן • המפגינים קראו להקמת ועדת חקירה בעקבות הטענות על עינויי עצורי פרשת דומא

פרשת דומא: הפגנה מול בית ראש השב"כ

כ-200 איש הפגינו אמש (מוצ"ש) מול ביתו של ראש השב"כ יורם כהן בירושלים, בעקבות הטענות על שיטות החקירה שעברו החשודים והנאשמים בפרשת דומא בחדרי החקירות בשב"כ.

המפגינים, בניהם משפחות החשודים שנטען כי עונו בחקירות ופעילים נוספים, דרשו להסיר את צו איסור הפרסום שיצא לבקשת השב"כ ואשר אוסר לחשוף לציבור אלו אמצעים חריגים הופעלו כנגד הנחקרים בפרשיית דומא. עוד קראו המפגינים להקמת ועדת חקירה אשר תבחן את התנהלות השב"כ.

"נעשה פה פשע נורא, הפרה של זכויות אדם באופן הבוטה ביותר, קבוצה סומנה מראש ונציגים מתוכה נעצרו ועונו עינויים קשים על מנת להוציא מהם הודאות על פשעים שלא עשו." אמרה אמו של קטין אשר נחקר ועונה בפרשייה.

"אמור לנו יורם כהן ,למה אסור לפרסם את שיטות החקירה. אם הכל חוקי כפי שאתם טוענים. אז למה "צו איסור פרסום"? מה, אתם לא רוצים שהציבור יידע שביצעתם פשעים נגד האנושות? שעיניתם קטינים על עברות שידעתם שהם לא ביצעו לראות אם אולי בכל זאת תוכלו "להלביש" משהו? אנחנו לא נעבור על העוולות הללו לסדר היום", הוסיפה האם.

לסיום קראה האם להקמתה של ועדת חקירה בעניין - "יורם כהן זוכר את קו 300? אתם לא חסינים. לא נשקוט עד שתקום ועדת חקירה אובייקטיבית, אנחנו כאן ונמשיך להגיע לכאן עד שתקום ועדת חקירה".





דומא שב''כ יורם כהן חשוד עינויים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד