א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

ליצמן: "הייתי מצביע לדרעי וכחלון"

שר הבריאות התייחס הבוקר לזכייתו במקום הראשון בסקר שביעות רצון משרי הממשלה, והחמיא לשותפיו • האזינו

ליצמן, צילום: פלאש90
ליצמן, צילום: פלאש90

שר הבריאות יעקב ליצמן התייחס הבוקר (א') בראיון לתוכנית 'ישר ולעניין' עם דודי שוומנפלד ויקי אדמקר ברדיו 'קול ברמה' לזכייתו במקום הראשון בסקר שביעות הרצון של הציבור הישראלי מתפקודו כשר בממשלה.



ליצמן אמר - "זה בהחלט קידוש ה' שיהודי חרדי יכול להיות פופולארי זה עצם הדבר קידוש ה'. אל תשכח שאין אחוזים גבוהים של חרדים במדינה. משתדלים לעזור לכל האנשים לא משנה יהודי חרדי, חילוני או ערבי, אני מניח שבסופו של דבר מכירים בזה".

עוד הוסיף ליצמן, "לקחתי את תיק הבריאות לכתחילה לא בדיעבד זה ההבדל, אני מדבר על הקדנציה הנוכחית, אני לא לוקח את זה כתחנת מעבר למשרד אחר, אני מתמקד בבריאות, לא מתעסק עם אובמה וכל השטויות".

על הפופולאריות שלו בציבור, אמר ליצמן: "אם אני יכול התחיל משהו, זה התחיל בביקורי פתע, הביקור פתע התחיל בקדנציה הקודמת וזה זינק אותי בהרבה נקודות למרות שהייתי סגן שר. שבוע שעבר הייתי בארה"ב, וחתמתי הסכם עם שרת הבריאות האמריקאית, אז בן הדברים אמרתי לה שאני יכול לתת לה טיפ להיות פופולארית – לעשות ביקורים בבתי חולים, אבל אני מסייג את הכל כי הכל זה סיעתא דשמיא בסופו של דבר"

לו היה מתבקש לענות על הסקר בו זכה לפופולאריות, השיב ליצמן "הייתי משנה הרבה דברים, אני חושב ששר האוצר והשר דרעי מגיע להם הרבה יותר קרדיט, הם דואגים לחלשים, מה שלא עשה אף שר אוצר בעבר, תראו את דרעי היום שמכניס לתוקף גם את המים וגם את התחבורה, הוא עשה הרבה דברים, משום מה זה לא בא לידי ביטוי בסקרים, אין לי מושג למה, כפי שלא ברור לי למה לי כן".

לסיום אמר ליצמן - "היעד הבא זה צריך לשמור, שחלילה וחס לא ניפול, כי כגודל ההצלחה שאני הכי פופולארי, אני יכול ליפול ברגע ואז זה חילול ה'. אני צריך לעבוד קשה בשביל לשמור על זה".
ליצמן דרעי כחלון סקר שביעות רצון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד