כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

אביו ואחיו של המחבל מדיזנגוף שוחרוו ממעצר, אך גופתו טרם נמסרה לקבורה

גופתו של נשאת מלחם, המחבל שביצע את פיגוע הטבח בתל אביב וחוסל על ידי הימ"מ ביום שישי - עדיין מעוכבת

אביו ואחיו של המחבל מדיזנגוף שוחרוו ממעצר, אך גופתו טרם נמסרה לקבורה

אביו ואחיו של המחבל שביצע את פיגוע הירי בדיזנגוף, מוחמד מלחם ובנו הבכור - שוחררו היום (א) ממעצר, יממה וחצי לאחר שנשאת מלחם עצמו נורה ונהרג. במקביל, נעצר חשוד נוסף בפשיטה על כפר עארה.

שני בני משפחתו של המחבל נשאת מלחם שרצח שלושה בפיגוע ירי ברחוב דיזינגוף בתל אביב, שוחררו למעצר בית. "לא שיתפתי איתו פעולה", אמר האב מוחמד לאחר ששוחרר על ידי בית המשפט בחיפה, למעצר בית למשך 10 ימים וערבות של 5,000 ₪ לכל אחד.

"אני מכבד את חוקרי השב"כ, אין לי שום דבר נגדם". בני המשפחה שנעצרו ושוחררו, חשודים בסיוע לרצח, גרימת מוות, התאגדות בלתי חוקית וקשירת קשר לביצוע פשע.

היום בשעות הצהרים שוב פשטו אנשי כוחות הביטחון על שכונת א-דהראת בערערה בה התגורר המחבל ועצרו חשוד נוסף. שלשום (שישי) עצרה המשטרה חמישה חשודים בשיתוף פעולה עם המחבל, שסייעו לו להימלט, להתחבא, וכאלו שזיהו אותו בתוך הכפר ולא דיווחו למשטרה. מעצרם של ארבעה מהם הוארך עד למחרתיים (ג) ומעצרו של חשוד חמישי עד מחר (ב).

במקביל, בני משפחתו של המחבל, מצפים לקבל את גופתו של נשאת מלחם על מנת לערוך לו הלוויה, אולם במשטרת מחוז חוף מעכבים את החזרתו למשפחתו. אתמול משרד הביטחון החליט להכיר בשלושת נרצחי הפיגוע, אלון בקל הי"ד, שמעון רואימי הי"ד ונהג המונית אמין שעבאן - כנפגעי פעולת איבה.
מחבל תל אביב שחרור גופה ימ''מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד