כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

"חיילים חילונים הולכים לגיהנום"

רב השערוריות מכה שנית: הרב יוסי מזרחי מצהיר כי חללי צה"ל שחיללו שבת 'הולכים לגיהנום' • ההוכחה? סיפורי סיאנסים

צילום ארכיון: דובר צה''ל
צילום ארכיון: דובר צה''ל

עדיין לא שככה הסערה שגרמו דבריו של הרב יוסי מזרחי, מרצה מבוקש בקרב ישראלים בארה"ב, שטען כי בשואה נרצחו פחות ממיליון יהודים לפי ההלכה, שכן כל השאר היו יהודים מתבוללים, וכבר מקומם עליו מזרחי את הציבור בסערה חדשה.

מזרחי טוען כי חיילים מחללי שבת שנהרגים בארץ במלחמות ישראל - הולכים לגיהנום.

מזרחי אמר את הדברים בתשובה לשאלה ששאל אחד המשתתפים בהרצאה שנשא במנהטן, האם חייל חילוני שנהרג במלחמות ישראל הולך היישר לגן עדן. מזרחי השיב כי חייל מחלל שבת שנהרג על הגנת הארץ אינו הולך לגן עדן אלא הולך לגיהנום.

שיעורו של מזרחי, מתוך יוטיוב


כהוכחה לדבריו, הביא את סיפורו של הרב רמי לוי - רב בעל תשובה בעברו, מזרחי סיפר כי רמי לוי היה מפקד בצבא בתקופת מלחמת לבנון, חילוני חבר קיבוץ, והוא ישב באחד הלילות בצוותא עם חבריו ליחידה והם העלו בסיאנס את אחד מחיילי הגדוד שמת יום קדם לכן. החייל סיפר כי הוא נמצא במקום רע מאוד וכי 12 מתוך 14 חברי הגדוד עומדים להצטרף אליו בקרוב. ואכן בתוך זמן קצר נהרגו 12 מחברי הגדוד.

"רמי לוי עצמו סיפר כי באחד הלילות החשוכים, הותקף על ידי פלשתיני שבידו הייתה סכין ארוכה ומשוננת, הפלשתיני התקרב אליו וצעק אללא אכבר, והוא חשב לעצמו שאין לו למי לקרוא, ואז מבלי לחשוב פעמיים כשהוא רואה את המוות מול העיניים צעק 'שמע ישראל', ובדרך נס הצליח לגבור על הפלשתיני ולהרוג אותו, לאחר המקרה החליט לחזור בתשובה ולספר את סיפורו". כך סיפר מזרחי כהוכחה לדבריו שחיילים חילוניים שנהרגים במלחמות ישראל הולכים לגיהנום.

ומה אומרת ההלכה?
דבריו של אותו רב נוגדים מפורשות דברים שאמרו גדולי פוסקי ההלכה בציבור החרדי. הגר"ע יוסף זצ"ל התבטא מספר פעמים על קדושת חללי צה"ל - גם החילונים שבהם.

הדברים מתבססים על דברי הגמרא במסכת בבא בתרא, לפיהם "הרוגי מלכות אין כל בריה יכולה לעמוד במחיצתן", הדוגמא אותה מציינת הגמרא היא של 'הרוגי לוד' - לוליינוס ופפוס', אחים שנהרגו כדי להציל את עם ישראל מגזירה. שני אלה היו ככל הנראה יהודים מתבוללים.

על סמך זאת פסק הגר"ע יוסף זצ"ל: "אמרו בגמרא הרוגי לוד אין כל בריה יכולה לעמוד במחיצתם ואין ספק שדברים אלו כוחם יפה גם לגבי חללי צה"ל הקבורים בארץ ישראל, אשר חרפו נפשם במערכות ישראל על גאולתנו ועל פדות נפשנו".

גם הגרש"ז אוירבאך, פסק כך לגבי חללי צה"ל. לפי עדות, (אורו של עולם, הרב יוסף אליהו), בחור ישיבה הגיע אליו וביקש ממנו רשות לנסוע לקברי צדיקים בגליל כדי להתפלל בתקופת הלימודים.

אמר לו הגרש"ז אוירבך: "לא צריך לנסוע לגליל, כשאני מרגיש צורך להתפלל על קברי צדיקים אני הולך להר הרצל, לקברי החיילים שנפלו על קידוש השם".
יוסי מזרחי חיילים סיאנס גיהנום מלחמות ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 112 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד