ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

"אם ישברו את האייפונים משיח יגיע"

משיח יבוא בט"ו בשבט? הרב ברלנד מסייג את דבריו: "רק אם כולם יתפללו יחד - ורק אם אלף איש ישברו את האייפונים"

הרב ברלנד. צילום: ינון אליה
הרב ברלנד. צילום: ינון אליה

בהמשך לדבריו של מנהיג קהילת 'שובו בנים', הרב אליעזר ברלנד על המשיח העומד להגיע, מתפרסמת שיחה נוספת של הרב ברלנד, בו הוא נשאל על כך והרב מסייג את דבריו.

המשב"ק שואל את הרב: "פרסמו שהרב אמר שמשיח מגיע בט"ו בשבט".

הרב: "נכון - זה עת רצון שמשיח יגיע! אם יתפללו, וכולם יתפללו ביחד, וכולם יתאחדו, ובכל תפוצות ישראל יגידו 10 תיקון הכללי כל יום, בכל תפוצות ישראל, אז סיכויים רבים שמשיח יגיע במוצאי ט"ו בשבט, אבל בלי תפילה ובלי תשובה זה לא יכול להיות.

"צריכים ש-90 אחוז מכלל ישראל יעשו תשובה, ויפסיקו לעשות עריות, ועבירות, ויתחילו לשמור שבת, זה התנאי של ביאת המשיח, אם אפשר בלי שמירת שבת, משיח לא מגיע, אין דבר כזה. ושיפסיקו לחטוא בעריות וצריכים לשבור את כל האייפונים. אם אלף איש ישברו כעת את האייפונים, אז משיח יוכל לבוא. כולם צריכים לשבור את האייפונים עכשיו ואת הוואצפים ואת הכל, לשבור לגמרי, אז משיח יוכל להגיע".



ההקלטה של הרב ברלנד: באדיבות שובו בנים אינטרנשיונל


"משיח לא יכול להגיע בכזו טומאה", ממשיך הרב, "אף אחד לא ישמע בקולו בכלל, בשום אופן. "מתי אבוא ואראה פני אלוקים", אם אדם רוצה לראות את ה' צריך להיות כבר עכשיו טהור וקדוש הרמב"ם אומר שמשיח לא ישנה שום דבר רק שכולם ישמרו שבת, אז צריך לשמור שבת מעכשיו! ולא יחטאו בעריות, ברגע שלא יחטאו בעריות אז משיח יגיע כבר עכשיו".

עוד הוסיף: "שכולם יקראו פרשת בא שניים מקרא ואחד תרגום עד 12 בלילה וזה יקרב את הגאולה, שכולם יעזבו את הכל עכשיו גברים נשים וילדים, מגיל 12 ויגידו שניים מקרא ואחד תרגום. נשים פטורות מלהגיד תרגום".
הרב אליעזר ברלנד דרום אפריקה משיח שובו בנים גאולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד