ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

צרכנים זעמו - צעיף הטלית של H&M הוסר מהאתר בישראל

רשת האופנה השוודית התנצלה אך הגולשות היהודיות התקשו לסלוח • הצעיף והפונצ'ו הוסרו מהאתר בישראל אך בארצות אחרות אזלו במהירות מהמלאי

צעיף בהשראת טלית. מתוך אתר החברה
צעיף בהשראת טלית. מתוך אתר החברה

אין זו הפעם הראשונה בה נתפסת חברת האופנה העולמית, H&M כמי שהעלתה למודעות האופנה פריטים מעוררי סערה. בשנת 2014 העלתה הרשת לקולקציה חולצת הדפס גולגולת שעליה מגן דוד, ולאחר זעזוע צרכני בולט, הסירה את החולצות והתנצלה.

רק שנת 2015 הבדילה בין תקרית הגולגולת לבין התקרית הבאה, עליה כתבנו ב'לובי נשי' – ובה עלו לאתר החברה צעיפים למכירה שהמראה שלהם מזכיר את הטלית המסורתית. לא כולם נחרדו למראה עיניהם ואפילו אהבו את האופן בו השתמשו בפריט האופנה להזכיר דבר קודש, אך מנגד רבים זעמו. וגם הפעם, מצאה את עצמה הרשת פותחת בהתנצלות והסרה מהאתר של הפריט המדובר, שמעבר לצעיף, כבר הפך לסט ביגוד בצורה פונצ'ו. ההסרה מהאתר היא לצרכנים ישראלים בלבד. בארצות אחרות הוא נותר למכירה ואף אזל במהירות מהמלאי, כך לפי הרשת.

מגזין האופנה "ווג". פרסם את הודעת ההתנצלות של הרשת השוודית:
"אנו מתנצלים מעומק הלב אם פגענו במישהו. כולם מוזמנים לרשת H&M. לעולם איננו נוקטים בעמדה דתית או פוליטית. פסים הם אחד הטרנדים העונה, ומשהו שגרם לנו השראה. מעולם לא התכוונו להכעיס אף אחד".

מעניין לציין כי מרבית הזעם הגיע מצד נשים ופחות מצד גברים.













אופנה צעיף טלית אתר מכירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד