י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אזולאי ביקר באשדוד: "להתפעל מהמועצה הדתית"

שר הדתות והנהלת משרדו הגיעו לסיור במועצה הדתית אשדוד, נפגשו עם רבני העיר וסיימו בתפילה בבית העלמין

אזולאי ביקר באשדוד: "להתפעל מהמועצה הדתית"

השר לשירותי דת דוד אזולאי ערך ביקור מקצועי יחד עם מנכ"ל המשרד עו"ד עודד פלוס וצוות המשרד בכל המחלקות במועצה הדתית באשדוד. בכניסה לבנין המועצה קיבל את פניו יו"ר המועצה הדתית עובדיה דהן, ומשם המשיכו ללשכותיהם של הרבנים הראשיים הגר"י שיינין והגר"ח פינטו. הרבנים הראשיים שיבחו בדבריהם את הפעולות הברוכות של יו"ר המועצה אשר עושה רבות ונצורות בכל נושא הקשור לצורכי הדת במועצה.

לישיבת סיכום התאספו כל פמלית השר, צוות המשרד יחד עם השר עם יו"ר המועצה וראשי המחלקות השונות באולם ההרצאות שעל ידי המועצה הדתית. השר אזולאי תיאר בהרחבה: "יצאתי לסיור כדי ללמוד יותר ויותר על מנת לעשות, אני אומר לכם אנו רוצים ללמוד וללמוד ובשביל זה כל הצוות נמצא כאן, כדי לראות איך מועצה דתית צריכה להיראות, זאת השאיפה ואנו צריכים להגיע לטופ שבטופ, ואני אומר מקצת שבחו של יו"ר המועצה הרב דהן, פשוט להתפעל! לראות את מערכת המחשב המעולה של הנישואין, של חברה קדישא, הכשרות, אכן זה ראוי להערכה בשיתוף יחד עם הרשות המקומית והעומד בראשה ראש העיר ד"ר לסרי".



משם פנו לארוחת צהריים מכובדת פמליית השר ועובדי המשרד, רבני שכונות, ראשי המחלקות במועצה הדתית וחברי מועצת העיר. במהלך הסעודה נשאו דברי ברכה וסיכום אותם השמיעו הרב הראשי הגר"י שיינין, הרב עמרם כנפו מ"מ ראה"ע, המנכ"ל עו"ד עודד פלוס, הגר"א סויסה רב מחלקת הכשרות, הגר"ח קלמנוביץ חבר לשכת הרה"ר רב שכונה ורב מחלקת עירובין.

את ההנחיה ערך בטוב טעם יו"ר המועצה הרב עובדיה דהן תוך כדי שהודה בשמו ובשם חברי ועובדי המועצה על הביקור המוצלח והמקצועי מתוך שאיפה ורצון להרחיב ולשפר עוד במתן שירות רחב בתחומי המועצה הדתית. הרב עובדיה דהן העניק את ספר "המועצה הדתית אשדוד" שנכתב במיוחד לכבוד השר והמנכ"ל בו מובא בהרחבה סקירה פרטנית על כל פעילות המועצה בכל המחלקות מלווה בתרשימים ובתמונות.

את היום המלא וגדוש חתמו בבית העלמין בסיור קצר ברכב ה'בימבה' אשר מפאת גודלו, יכלו להתנייד לכל פינה ופינה בבית העלמין, בסיום, ערכו תפילה וקדיש בציונו של הגאון רבי שמעון כהן זצ"ל מי שהקים את עולה של תורה בימיה הראשונים של הקמת העיר, רב שכונה רובע א' וראש מוסדות וישיבת 'תהילה לדוד - תורה אור'.





































































אזולאי שר הדתות אשדוד תמונות וידאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד