י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

גפני לשגריר: "עמדת היהדות החרדית - נגד התגרות באומות"

יו"ר ועדת הכספים ח"כ גפני נפגש עם שגריר בריטניה בישראל, ושוחח עימו על התפיסות המדיניות של הציבור החרדי • גפני הדגיש בפני השגריר את המחויבות של החרדים לשלום ולניסיונות למנוע את שפיכות הדמים באזור

גפני, צילום: פלאש90
גפני, צילום: פלאש90

בפגישה מיוחדת שקיים יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני עם שגריר בריטניה החדש בישראל דיויד קוורי, סקר גפני בפני השגריר את עמדות היהדות החרדית ואמר כי ישמח לפעול בשיתוף פעולה כפי שעשה ונהג בעבר עם השגרירים הקודמים לפניו בתפקיד.

השגריר החדש ציין בפני גפני כי אכן שמע על הקשר שהיה לו עם קודמו בתפקיד, השגריר מתיו גולד, אשר היה הדוק וחיובי, וכי ישמח גם הוא להכיר היטב את המגזר החרדי המהווה חלק משמעותי מהציבוריות הישראלית.

גפני אמר לשגריר כי לאורך כל השנים, היהדות החרדית הביעה את התנגדותה להתגרות בעמים ותמכה בקידום מו"מ מדיני זהיר, "אנחנו מאמינים שההנהגה הפוליטית צריכה להיות זהירה ומתואמת יותר עם המדינות שהן ידידות לישראל כמו ארה"ב, גרמניה ובריטניה, ויש להדק את הקשרים ולא להגיע לעימותים מדיניים פומביים", אמר גפני הוסיף ואמר כי הציבור החרדי תומך בניסיונות הבינלאומיים הנעשים על מנת למנוע שפיכות דמים באזור.

גפני ציין בפני השגריר את החקיקות המרכזיות שהוביל בשנים האחרונות בנושא כלכלה וחברה, רווחה וחינוך, איכות הסביבה, ובתחומים רבים נוספים יחד עם נציגי הציבור החרדי, וציין כי היום כל הציבור בישראל כבר יודע שנציגי "יהדות התורה" אינם דואגים רק לציבור החרדי בלבד אלא לכלל הציבור, וכיום בניגוד לעבר גם הציבור רואה ונחשף לכך.

השגריר ציין ואמר כי שמע רבות על עולם החסד של הציבור החרדי ועולם התורה הענף, וח"כ גפני הציע שיבקר ויכיר את הציבור החרדי מקרוב יותר . "אנו מצדנו כמובן נשמח לסייע ולשתף עמכם פעולה, כפי שעשינו בעבר".


גפני והשגריר
משה גפני התגרות באומות חרדים שמאל הסכם שלום שגריר בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד