כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בחירות ברמת השרון; הגר"י אדלשטיין הצביע

לאחר עשר שנים, בוחרת היום רמת השרון ראש עיר חדש • הקרב צמוד; רב העיר כבר הצביע בקלפי הסמוכה לביתו

הגר"י אדלשטיין מצביע הבוקר
הגר"י אדלשטיין מצביע הבוקר

היום (ג') נערכות בחירות לראשות עיריית רמת השרון, שם מתמודדים ארבעה על התפקיד הנכסף -36,870 תושבי רמת השרון החלו מהבוקר לבחור ב־66 קלפיות, זאת בתום שנתיים לתקופת הנבצרות של ראש העירייה יצחק רוכברגר, שהורשע בעבירות מרמה והפרת אמונים, עבירה שיש בה קלון.

בבחירות מתמודדים ארבעה על התפקיד - ממלאת מקומו של רוכברגר, שירה אבין, שכיהנה בפועל בתפקיד, ושלושה חברי מועצה - דוברת וייזר, אבי גרובר ויעקב קורצקי.

הסקרים בעיר מלמדים על מאבק בין אבין לוייזר, כשמאחורי זו האחרונה מאוגדים חברים דומיננטיים במועצת העיר מהסיעות השונות. גם רוכברגר עצמו הביע את תמיכתו בווייזר, אם כי גורמים בעיר ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' אופטימיים לגבי הקרב בין אבין לקורצקי.

במהלך מערכת הבחירות נרשמה הסתה נגד הציבור החרדי, כחלק מקמפיין הבחירות של המתמודדת שירה אבין, שבחרה בקמפיין מסית וגזעני נגד המגזר החרדי כדי לנסות ולהיבחר על גלי השנאה נגד הדתיים והחרדים. בכרזות ושלטי חוצות שהוצבו בעיר בהן מוצגת תמונתה לצד תמונתו של המועמד יעקב קורצקי, אדם דתי שחזר בתשובה שכיפתו השחורה הודגשה בקמפיין של אבין.

רב העיר הגאון רבי יעקב אדלשטיין הגיע הבוקר לקלפי הסמוכה לביתו והצביע בבחירות. הבחירות עתידות להכתיר יורש ליצחק רוכברגר, ראש עירייה שנחשב אהוד בעיר ושכיהן בתפקידו עשר שנים.
בחירות הרב אדלשטיין רוכברגר רמת השרון הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד