כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

המצלמה תיעדה אב ובתו במרפסת הקורסת בפתאומיות

המצלמה מתעדת את רגעי הקריסה הפתאומית: אב ובתו שעמדו במרפסת קורסים עמה ארצה, וניצלים

המרפסת שקרסה בבניין ישן בירושלים
המרפסת שקרסה בבניין ישן בירושלים

אב ובתו שעמדו על מרפסת ברחוב אגרון בירושלים, נפלו מגובה של כחמישה מטרים לאחר שהרצפה נשמטה תחתיהם וקרסה. תחילה היה חשש ללכודים, וצוותי כיבוי הוזעקו יחד עם צוותי הרפואה. המרפסת עמדה על בניין ישן מול מלון וולדורף אסטוריה.

השניים שעמדו על המרפסת,, נפלו מגובה וניצלו מפגיעה חמורה. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם כונני איחוד הצלה העניקו לשניים טיפול רפואי ראשוני, והם פונו לבתי החולים, כאשר הצעירה סובלת מחבלות בגפיים והגבר עם חבלה בחזה.


צילום: מצלמת אבטחה וכבאות והצלה ירושלים

הנפגעים, אב בן 74 שנפצע קל ובתו בת 27 שנפצעה באורח קל עד בינוני, פונו לבית החולים הדסה עין כרם, שם הם מטופלים במרכז הטראומה.

מדובר במרפסת אבן המחוברת לקיר באמצעות תשתית מברזל. לפי דיווח מהשטח, על פניו נראה כי תשתית הברזל ישנה וחלודה. לוחמי האש ביצעו פירוק של חלקי אבן ומרצפות במרפסת הנוטים ליפול באופן מיידי, וכרגע מאבטחים את הזירה למניעת פגיעה באזרחים, במידה ותהיה קריסה משנית של חלקים נוספים מהמרפסת. כמו כן למקום הוזעק מהנדס מבנים מסוכנים לבדיקת המבנה.

אפרים צריק מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "רצפת המרפסת קרסה וצעירה שהייתה על המרפסת נפלה למטה ונחבלה. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני, ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים. אזרח ששהה בסמוך למיקום קריסת המרפסת נחבל ונפצע באורח קל. נסיבות המקרה בבדיקה".

צילום: כבאות והצלה ירושלים












קריסת מרפסת מרכז ירושלים רחוב אגרון אב ובתו נפצעו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד