כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

"מקווה שהשרה השבדית לא תדקור יהודים"

שרת החוץ השבדית קראה לחקור את ישראל בשל "הרג מחבלים ללא משפט" ואיווט תוהה אם הצעד הבא שלה יהיה הצטרפות לדוקרים

פיגוע: צילום פלאש90
פיגוע: צילום פלאש90

תגובה הולמת: שרת החוץ השבדית קוממה את המערכת הפוליטית בישראל באמירה שנוייה במחלוקת.

שרת החוץ של שבדיה מרגוט וולסטרום, קראה לפתוח בחקירה כדי לקבוע אם ישראל הרגה פלשתינים בלי משפט בחודשים האחרונים. "יש צורך לערוך בדיקה מקיפה ובלתי תלויה למקרי המוות האלה", אמרה, "כדי לברר את האחריות למקרים האלה שבהם נהרגו פלסטינים שהיו מעורבים בפעולות נגד ישראל".

ממשרד החוץ הישראלי נמסר בתגובה כי "בהצהרותיה חסרות האחריות וההזויות, שרת החוץ השבדית נותנת רוח גבית לטרור ובכך מעודדת אלימות".

שר המדע אופיר אקוניס אמר: "הדבר היחיד שצריך לחקור הוא כיצד אישה ששונאת בצורה בוטה כל כך את ישראל נבחרה, ועדיין מחזיקה, בתפקיד שרת חוץ של שבדיה".

ח"כ אביגדור ליברמן אמר: "הדבר היחיד ששרת החוץ של שבדיה לא עשתה עדיין הוא להצטרף פיזית למחבלים הפלשתינים ולדקור יהודים. לאור התנהלותה עד עכשיו, צריך לקוות שזה גם לא יקרה".

גם יו"ר האופוזיציה, חבר הכנסת יצחק הרצוג, תקף את וולסטרום, ואמר: "הצהרתה של שרת החוץ של שבדיה נותנת רוח גבית לטרור. מעניין ששבדיה לא הגיבה תגובה דומה כששוטרי פריז הרגו את הטרוריסטים כפי שהיו צריכים. ומעניין איך שבדיה תגיב כשהטרוריסטים יבצעו פיגועים על אדמתה. האם גם אז היא תדרוש ללטף להם את הראש בגלל שהיתה להם ילדות קשה?".
שבדיה שרת חוץ פלסטינים פיגועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד