כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

רמת השרון: "הקדוש ברוך הוא יעזור לנו"

המועמד חובש הכיפה ברמת השרון רץ לסיבוב שני ואומר ל'בחדרי חרדים': "תמיד הקדוש ברוך הוא עוזר לנו - גם הפעם"

יעקב קורצקי. פייסבוק
יעקב קורצקי. פייסבוק

 

המועמד חובש הכיפה ברמת השרון אופטימי: יעקב קורצקי, שנבחר למקום השני בבחירות לרשות המקומית ברמת השרון בטוח בנצחונו ואמר ל'בחדרי חרדים': "הקדוש ברוך הוא תמיד עוזר לנו".

בשיחה ל'בחדרי חרדים' אמר: "אני מקווה לנצח בסיבוב שני, הקדוש ברוך הוא עוזר לנו תמיד וגם הפעם בע"ה".

מספירת מרבית הקלפיות עלה כי חבר מועצת העיר אבי גרובר מוביל עם 35% מהקולות, אם כי לא הגיע לסף ה-40.6% שיבטיח לו ניצחון בסיבוב הראשון.

אחריו - במרחק גדול - ממוקם יעקב קורצקי עם 23.6% מהקולות. במקום השלישי ממוקמות ראשת העיר בפועל שירה אבין וחברת מועצת העיר דוברת וייזר.

במהלך מערכת הבחירות נרשמה הסתה נגד קורצקי כחלק מקמפיין הבחירות של המתמודדת שירה אבין, שבחרה בקמפיין מסית וגזעני. בכרזות ושלטי חוצות שהוצבו בעיר, הוצגה תמונתה לצד תמונתו של קורצקי, אדם דתי שחזר בתשובה כשכיפתו השחורה הודגשה.

תושבים רבים זעמו על השלט, בינהם גם כאלו שאינם שומרי תורה ומצוות, אך אבין טענה "כי זה לא היה שום אמירה גזענית, בסך הכל הראנו תמונה של שני אנשים, ואדם חרדי ששומר מסורת. צריך להראות את זה".

"זו הייתה מערכת בחירות מורכבת ורווית יצרים", אמר ל'בחדרי', אבי גרובר, "תושבי רמת השרון הביעו אמון חד משמעי בדרך של ערכים, ניקיון כפיים ואמינות. אמשיך בדרך של אחדות ואחידות בין כל תושבי העיר על כל גווניה, גם בהמשך המערכה".

הבחירות עתידות להכתיר יורש ליצחק רוכברגר, ראש עירייה שנחשב אהוד בעיר ושכיהן בתפקידו עשר שנים.

יעקב קורצקי רמת השרון בחירות מקומיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד