כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

שנת מאסר לנאשמי פרשת קרטל הלחם

ארבע שנים לאחר שנחשפה הפרשה - בית משפט המחוזי בירושלים גזר עונש של שנת מאסר בפועל על המנכ"לים לשעבר של מאפיות "דוידוביץ" ו"ברמן", לצד קנסות כבדים

שנת מאסר לנאשמי פרשת קרטל הלחם

עונשים חמורים בפרשת קרטל הלחם - המנכ"לים של מאפיות "ברמן" ו"דוידוביץ'" יישלחו לשנת מאסר בפועל בעקבות תיאום מחירים, כך קבע היום (ד') בית המשפט המחוזי בירושלים.

על פי האישום, בשנת 2010 חברו המנכ"לים יחד על מנת לתאם את עליית מחירי הלחם, ולמנוע תחרות. "המחיר הועלה בפועל בשיעור ניכר, במספר רב של חנויות. נגרם נזק כספי משמעותי בפועל לציבור הצרכנים", קבע בית המשפט.

על יהודה שניידמן, מנכ"ל מאפיית ברמן, נגזרה שנת מאסר בפועל, קנס כספי בסך של 300,000 שקלים, ופסילה מכהונה כדירקטור בחברות ציבוריות לפרק זמן של חמש שנים.

על ישעיהו דוידוביץ, מנכ"ל חברת "אלומות חולון" וחברות נוספות נגזרו שנת מאסר בפועל, קנס כספי בסך של 300,000 שקלים, ופסילה מכהונה כדירקטור בחברות ציבוריות גם כן לפרק זמן של חמש שנים.

על מרק קינן, מנהל שיווק בחברת "אלומות חולון" וחברות נוספות נגזרו שש חודשי מאסר שאותן ירצה בעבודות שירות, קנס כספי בסך של 100,000 שקלים, ופסילה מכהונה כדירקטור בחברות ציבוריות לפרק זמן של חמש שנים.
קרטל הלחם מאפיית ברמן דוידוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד