כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ברקת העיד נגד המחבל אותו ניטרל

ראש עיריית ירושלים הגיע להעיד במשפטו של המחבל הדוקר מירושלים אותו ניטרל לפני כשנה, ואף פגש את האברך החרדי תושב הרובע שהציל

ברקת העיד נגד המחבל אותו ניטרל

כמעט שנה לאחר הפיגוע - ראש עיריית ירושלים ניר ברקת העיד הבוקר (ד') בבית המשפט המחוזי בירושלים כנגד המחבל אותו נטרל ועליו קפץ בחודש אדר, כאשר דקר את האברך רבי אברהם גולדשמיט בכיכר צה"ל בירושלים.

ברקת תיאר בעדותו בבית המשפט בפירוט את כל פרטי המקרה ואמר אחריה כי - "עשיתי מה שמצופה מכל אזרח אחראי לעשות".

בכניסה לבית המשפט התקיימה פגישה מרגשת בין האברך שנפצע, לבין ראש העיר והצוות שסייע לו להשתלט על המחבל - המאבטח לשעבר אסף נעמני, נהגו לשעבר של ראש העיר אדי אליאסף וראש לשכתו של ברקת דפנה דין.



כזכור, הפיגוע התרחש בג' אדר בשעות אחר הצהרים, האברך ר' אברהם גולדשמיט (27), אברך תושב הרובע הנמנה על קהילת הרב זילברמן ועובד לפרנסתו כסופר סת"ם, נדקר על ידי מחבל ערבי כבן 18, שוהה בלתי חוקי. האברך, היה בדרכו לחתונה והחזיק מתנה שיועדה לבני הזוג, בעזרת המתנה הוא בלם את הדוקר לאחר הדקירה הראשונה בחזהו, הסכין נשמטה מידי הערבי והוא פתח במנוסה.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת השתלט על מחבל, שניות ספורות לאחר שדקר. ברקת סיפר לאחר הפיגוע: "נסעתי עם הרכב סמוך לכיכר צה"ל כשפתאום הצוות שלי ראה בסמוך אלינו מחבל עם סכין, קפצתי יחד עם המאבטח שלי מיד מהאוטו, הוא שלף עליו את הנשק ותפסנו יחד את המחבל עד להגעת המשטרה, ומיד טיפלנו בפצוע שלשמחתנו נפצע קל".
ראש העיר ברקת הרובע היהודי טרור פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד