י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

7 שנות מאסר לחרדי שהתעלל בסרבן גט

מספיחי לכידת חוליית כופי הגט בניו ג'רזי - אברך חרדי נידון לעונש מאסר ממושך, ואשתו למאסר על תנאי

7 שנות מאסר לחרדי שהתעלל בסרבן גט

מבוכה בלייקווד שבניו ג'רזי - שופטת בית משפט בניו ג'רזי גזרה אתמול (ג') שבע שנות מאסר על דוד וואקס, על חלקו בהתעללות בבעל סרבן גט.

השופטת, פרידה וואלפסון, גזרה על דוד בן ה-53 שבע שנות מאסר בעוון חטיפה והתעללות קשה בבעל סרבן גט. בנוסף, על אשתו ג'ודי נגזרו שתי שנות מאסר על תנאי על חלקה בפרשה.

בני הזוג הואשמו כי בשנת 2010 חטפו והתעללו בסרבן הגט ישראל מאיר בריקסמן, תושב ישראל לשעבר, שהוזמן ע"י וואקס לביתו בלייקווד לצורך הצעת עבודה. בריקסמן העיד שכאשר הגיע לביתם, התבקש לעלות לקומה השנייה למשרדו של וואקס, שם המתינו לו כמה גברים שקשרו את עניו ואת ידיו מאחור, הושיבו אותו על ברכיו והיכו אותו מכות נמרצות בכל חלקי גופו.

לאחר מכן הורה להם וואקס להוביל אותו אל הבנקומט ולהוציא סכום כסף מחשבונו, כדי לממן את את השטיח בחדר שהוכתם מדמו של בריקסמן. מאחר ובריקסמן לא היה מסוגל פיזית ללכת לבנק, דרשו החוטפים את הכסף מהוריו בארץ. מיד אחר כך, כך על פי כתב האישום, הובל בריקסמן לרכבם של בני הזוג שהחזירו אותו לברוקלין. בריקסמן שב לביתו והגיש תלונה במשטרה.

תלונה זו היא שהובילה את חוקרי ה-FBI לחשיפת "צוות ההוצאה לפועל למסורבי הגט" שפעל בראשות הדיין הרב אפשטיין, וכתוצאה מכך 12 יהודים חרדיים מברוקלין, לייקווד ומונסי, מרצים כעת תקופות מאסר שונות בבית הכלא בניו ג'רזי, כאשר על הרב מנדל אפשטיין בן ה-70, מי שעמד בראש הצוות, נגזרו ארבע שנות מאסר.
סרבני גט כפיית גט מנדל אפשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד