כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

"בהלת הזהב" האמריקאית כבשה את הרחוב החרדי

ההגרלה על הסכום האסטרונומי בלוטו האמריקאי, חודרת אפילו למגזר החרדי בישראל • ויש כבר קבוצות רכישה

"בהלת הזהב" האמריקאית כבשה את הרחוב החרדי

תקדים היסטורי - לראשונה בתולדות הגרלות הלוטו האמריקאי, תוכלו גם אתם - הגרים בארץ, להשתתף בהגרלות הגדולות ולהיות חלק מהחלום האמריקאי.

הסערה סביב היום האחרון להגרלה הגדולה שעומדת בראש סדר היום החדשותי בארה"ב, הנערכת על הסכום האסטרונומי של מיליארד וחצי דולרים, לא פסחה אף על המגזר החרדי. ברחוב החרדי כולם מדברים על החלום להרוויח סכום עתק בקלות, והוא מכה גלים בשכונות החרדיות באמריקה. בימים האחרונים רבים מהמגזר החרדי שואלים היכן ואיך ניתן להשתתף בהגרלה כאן בישראל.

ויש כבר מי שרוכב על הגל. חברה אמריקאית-ישראלית בשם "הכלל" השיקה אתר מיוחד באינטרנט בו אפשר לזכות בכרטיס הגרלה. מכיוון שהחוק אינו מאפשר לגופים שאינם מורשים למכור כרטיסי הגרלה, הגו ב"הכלל" רעיון מיוחד למגזר החרדי, כדי שגם אתם תוכלו להיות חלק מקבוצת המשתתפים בהגרלת הענק ההיסטורית.

"הכלל" הינו מועדון שעוסק בצדקה וחסד, עם הצטרפותכם למועדון "הכלל" הינכם מקבלים מתנה - כרטיס הגרלה עם מספר מסודר, וכך אתה נעשה משתתף פעיל בהגרלה שתיערך ביום רביעי. האתר מאובטח הייטב בתוכנות הגנה, והוא נגיש בקלות למשתמש. מחיר כרטיס הוא 4.5 דולר בלבד.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי האתר שהושק באופן פעיל בשעות הבוקר המאוחרות הצליח לעורר הדים, אברך כולל מספר כי בין הסדרים התארגנו קבוצת אברכים ונרשמו אצל נציג, שלו יש גישה לרשת האינטרנט. הרעיון של להפוך למיליארדר ביום אחד, מסתבר, קוסם לכולם.
לוטו אמריקאי חלום הגרלה מילארד וחצי דולר הכלל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד