י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ראש העיר שהשפיל את עודה פגש את נתניהו

עלי סאלם, מי שרשם עימות מתוקשר מול מצלמות הטלויזיה בעירו נצרת, עלה ללשכתו של ראש הממשלה, והזמין אותו לבקר

עלי סאלם ונתניהו, צילום: חיים צח, לע"מ
עלי סאלם ונתניהו, צילום: חיים צח, לע"מ

ראש עיריית נצרת עלי סלאם שהשפיל את יו"ר 'הרשימה המשותפת' איימן עודה, נפגש היום בצהריים (ד') עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו בירושלים. נתניהו הדגיש בפגישתם כי הוא רואה בשילוב אוכלוסיית המיעוטים יעד לאומי.

כמו כן, עלו בדיון נושאי פיתוח העיר - תכניות בנייה לגובה, תכנית לעידוד תיירות נוצרית מחו"ל ופיתוח אזורי תעשייה. ראש עיריית נצרת הזמין את רה"מ נתניהו לביקור בעירו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר במהלך הפגישה כי "אני חושב שהשילוב של ערביי ישראל בתוך החברה הישראלית בעסקים, בחינוך, בהנהגה, בטכנולוגיה, בכל תחום ותחום, זה יעד לאומי שלנו. אני חושב שההובלה של ראש עיריית נצרת בכיוון הזה היא דוגמה שצריכה לשמש מופת גם לאחרים ואני אשמח לעזור לך".

ראש עיריית נצרת עלי סלאם אמר לנתניהו - "אני מזמין אותך לנצרת, לעיר הכי גדולה במגזר הערבי. עיר האהבה, עיר השלום, עיר הבשורה. כבוד גדול בשבילי שתהיה אצלי בנצרת. אני מאמין בדו-קיום, אני מאמין בדרך היחידה – שאנחנו נחיה ביחד ונמשיך ביחד".

כזכור, לפני כחודשיים נרשם עימות חריף בין ראש עיריית נצרת סלאם ליו"ר "הרשימה המשותפת" ח"כ איימן עודה, כשבמהלך ראיון לחדשות 2 שהתקיים ברחובות נצרת, חלף ראש העיר סאלם ליד עודה כשהוא ברכבו, וקרא לו להסתלק מיד מהעיר. "איימן, לך תחפש עניינים במקום אחר, הרסתם לנו את העיר. שרפתם את העולם, תשתוק. לך תעוף", אמר לו סאלם למול מצלמות הטלוויזיה.
עלי סלאם נצרת איימן עודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד