כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

פסגות ירושלים: שיווק ייחודי שמוכיח את עצמו

שיטת "השיווק הגלובלי" הייחודית של פרויקט המגורים 'פסגות ירושלים' מוכיחה את עצמה

פסגות ירושלים: שיווק ייחודי שמוכיח את עצמו



בפרויקט המגורים היוקרתי 'פסגות ירושלים' מרוצים מתוצאות שיטת "השיווק הגלובלי" הייחודית של הפרויקט, במסגרתה נציגים מקצועיים המתגוררים בלונדון ובארה"ב מבצעים את עבודת ההכנה של המכירה מול הלקוח, ואליהם מצטרפים לאחר מכן אנשי השיווק ממשרדי המכירות של הפרויקט בישראל, המעבירים ללקוח את הנתונים על הפרויקט ועל התקדמות הבנייה המהירה באמצעות המחשות ותמונות מהפרויקט.

במשרדי המכירות של הפרויקט מדווחים כי בנסיעות של אנשי משרד המכירות של 'פסגות ירושלים' בישראל ללונדון ולארה"ב לקראת סוף שנת המס נחתמו מספר רב של עסקאות, כשהרוכשים מנצלים את ההזדמנות האחרונה שלפני עליית המחירים הצפויה במחירי הדירות ב'פסגות ירושלים', לנוכח ההתקדמות המואצת בבניית הפרויקט שכבר הפך מזמן מחזון למציאות, כאשר שלדי הקומה השביעית כבר עומדים על תילם.

במשרדי המכירות של 'פסגות ירושלים' מסבירים כי גל הרוכשים הנוכחי מורכב מכאלו המעדיפים לרכוש דירה כאשר הפרויקט הינו עובדה מוגמרת: "חלק מן הרוכשים, בעיקר מאירופה, באים לפה בכדי לראות את הפרויקט במו עיניהם. כשהם רואים את הפרויקט במציאות ואת ההתקדמות המהירה בבנייה, הם מבינים שהפרויקט כבר הפך מזמן למציאות בשטח, והם מבצעים את הרכישה במקום תוך שהם מנצלים את ההזדמנות לרכישה בפרויקט לפני עליית המחירים הצפויה".

מתחם המגורים 'פסגות ירושלים' ביוזמת החברות: 'קרסו נדל"ן, 'אקה נדל"ן' בבעלות ר' אלי קליין, וחברת 'טעמן נדל"ן', כולל 276 דירות יוקרה בנות 3, 4, 5, ו-6 חדרים עם מפרט טכני ואבזור ברמה הגבוהה ביותר לצד פנטהאוזים מפוארים, ב-5 בנייני פאר הסובבים פארק ירוק רחב ידיים.

מיקומו הייחודי של הפרויקט על צירי תנועה מרכזיים בקרן הרחובות ירמיהו - ברנדייס, בסמוך למרכזי התורה והחסידות הגדולים בעיר, והיותו ממוקם בפסגת השכונה שנחשבת לאחת הגבוהות שבשכונות ירושלים, בנוסף לסטנדרטים האדריכליים והעיצוביים המושקעים בכל דירה ב'פסגות ירושלים', מסבירים את הביקוש ההיסטרי שרשם הפרויקט מהרגע הראשון.
פסגות שיווק דירות ירושלים פרויקט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד