י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

משרד התיירות יממן ביקורי אדמו"רים

פרסום ראשון • שר התיירות מפתיע: "ניצור קשר עם אדמו"רים וקהילות בחו"ל, ונשתף פעולה"

השר יריב לוין, צילום: פלאש90
השר יריב לוין, צילום: פלאש90

פרסום ראשון - האם ביקורי אדמו"רים בישראל ימומנו על ידי משרד התיירות? כך עולה מדבריו של שר התיירות יריב לוין, שאמר כי המשרד ייצור קשר עם אדמו"רים וקהילות שיבקרו בישראל, ויציע להם עזרה מהמשרד.


צילום: עקיבא ווייס

בכנס הקמת 'הפורום החרדי לתיירות' שנערך אמש (ד') במשרד התיירות, אמר השר יריב לוין כי - "במשרד התיירות יש שורה של לשכות הפרוסות בעולם, אנחנו נתדרך את השליחים שלנו ונבקש באופן אקטיבי לצור קשר עם ראשי הקהילות, עם הרבנים והאדמו"רים, ולנסות למצוא את הדרך - קודם כל לחשוף בפניהם שיש משרד שמוכן לסייע אם מגיעים אנשים, גם בצדדים הלוגיסטיים וגם בצדדים השיווקים וגם בכל דבר אחר שהוא רלוונטי, אני חושב שלדבר הזה יש פוטנציאל מאוד מאוד משמעותי".

השר לוין הוסיף ואמר כי "הציבור החרדי יוצא ומטייל יותר ויותר ברחבי הארץ. זהו ציבור שיכול להניע באופן מאוד משמעותי את תיירות הפנים, ויש להתאימה גם לצרכיו. בין השאר, אנחנו מתכוונים לקיים קורס מורי דרך ייעודי למורים מהמגזר החרדי". השר לוין הודה לידידו החרדי יוסי רוזנבוים, שעמד מאחורי היוזמה להקמת 'הפורום החרדי לתיירות'.

דבריו של השר נאמרים בשיאו של הביקור ההיסטורי של האדמו"ר מסקווירא בישראל, תוך שלא ברור מתי בעתיד יתקיים עוד ביקור בכזה סדר גודל. רק לפני שנה נערך ביקור היסטורי של האדמו"ר מבאבוב בישראל יחד עם אלפי חסידיו, אך גם האדמו"ר מבאבוב וגם אדמו"רי סאטמר שיבקרו בארץ, בודאי לא יבקשו תמיכה ממשרד התיירות שכן הם אינם נהנים מכספי המדינה.

יצויין כי מלבד השר לוין, באירוע השתתפו גם שר הבריאות יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ששיבחו את השר לוין והכריזו כי 'יהדות התורה' תומכת במינויו של השר לתפקיד שר הכלכלה, זאת במקביל לתפקידו כשר התיירות.
יריב לוין סקווירא משרד התיירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד